Zpět na článek

Diskuze: Xbox One je v podstatě konzolová verze Steamu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
22. 6. 2013 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

llumpu: tak blizi se novej kompresni kodek kterej by mel film co ma 800mb seriznout na 500 a zachovat kvalitu jsem na to hodne zvedavej. ted jsem si na to vzpomel kdyz si psal o te kompresi treba to pomuze:) imho ale to je jen tak strela vedle:)

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
22. 6. 2013 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lag možná ne, ale kvalita obrazu nebude kvůli nutnosti použít kompresi nijak oslnivá. Sám jsem to zkoušel někdy loni a že by mě to uchvátilo...

Peter Šubert
Peter Šubert
Level 1 Level 1
21. 6. 2013 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotard: na Onlive musis mat rychly net lebo finta je v tom ze serveri tejto sluzby su LEN V USA.... takze rychlí net potrebujes aby nic ziaden lag nepocítil.

Peter Šubert
Peter Šubert
Level 1 Level 1
21. 6. 2013 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JA SOM NA OPTIKE x-D

Satris
Satris
Level 1 Level 1
21. 6. 2013 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedávno jsem narazil na "Game developers have given us incredibly positive feedback on the crazy different ways that they can use this incredible new cloud power resource. ". Pokud je to pravda, tak bychom se mohli dočkat hned několika titulů, který cloud computing otestujou.

Dotard: Proč si to myslíš?

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
21. 6. 2013 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Satris, s tym suhlasim, cely argument je o tom ze co Microsoft prehlasil ze z Cloudom maju vykonu ako 3-4 Xbox One je uplna koko*tina.

Satris
Satris
Level 1 Level 1
21. 6. 2013 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotard: proto se to bude využívat tam, kde vyšší latence nevadí.

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
21. 6. 2013 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Satris, ide o latency/ping. Ist to moze ale nie plynule.

Satris
Satris
Level 1 Level 1
21. 6. 2013 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotard: Proč optiku když třeba Onlive, kde beží v cloudu celá hra, vyžaduje 2-5Mbps?

Rascal: Projdi si ještě jednou diskuzi pod tímto článkem, obzvlášt draggův komentář. Myslím si, že tam najdeš odpověď.

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
21. 6. 2013 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten Cloud v Diablo 3 je koko*ina. Pokial daky konzolista to nema cez opticky kabel ale wiki, tak to NEPOJDE a kolki z nas maju tolko penazi? To len na Slovensku, dakde su natom este horsie a tam si nezahraju.

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
21. 6. 2013 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Furt mi chcete tvrdit, že současný koznole s výkonem lepších kalkulaček toho zvládnou víc, než nový superkonzole který nejesou schopný ani spočítat mraky na nebi? V tom případě nový konzole stojej za hovno a všechno je špatně.

Darius
Darius
Level 1 Level 1
21. 6. 2013 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenda-rex: Tak tak, když MS koupí 300 tisíci serveru tak jim to nikdo nevěří a ptají se za co to koupily, ale Sony prostě zmáčkne tlačítko a můžeme jed . Těch 300 tisíc je právě kvůli té odezvě, nedovedu si představit že Sony by mělo takové zázemí. Jinak je jasny že to umí, není důvod proč by ne, to není žádná MS magie .

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
21. 6. 2013 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je stejne fuk jelikoz se sony nechalo slyset ze PS4 to umi taky...Trada odchod na parky... 💃 💃 A taky proc ne kdyz zalezi na tom jak hra bude naprogramovana...Servry sony vlastni taky tak co...

draggo
draggo
Level 1 Level 1
21. 6. 2013 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rascal: Zminujes PC hry, u kterych je to cele o necem jinem... normalni PC by nepochybne vsechny ty cloudove vypocty zvladlo udelat lokalne, ale urcite si dovedu predstavit sestavu tak slabou, ktera sotva rozjede hru a na dalsi vypocty uz proste nema vykon. Tady by ji cloud pomohl. U konzoli mas jednou provzdy pevne stanoveny vykon - a v momente, kdy vyvojarum proste uz nebude HW stacit, tak presunou cast vypoctu do cloudu, predpokladam ze se tim treba prodlouzi dohled do dalky (vykreslovani vzdalenych objektu nebude odezva netu vadit podle men) , bude pokrocilejsi AI atd atd, nikdo z nas neni odbornik na cloudove vypocty ve videohrach, takze je na miste pockat jak to bude vypadat treba u Forzy 5 a pak soudit...

Darius
Darius
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rascal: Mám takovej pocit že SimCIty to využívá pro ten svůj ekosystém, Diablo zase pro aukci + to co říkáš, nikdo netvrdí že by to nešlo bez toho, u těchto případu. Buď můžu předpokládat že MS říká pravdu, samozřejmě že k tomu přidává svoje PR rečičky ale kdo dneska ne. Nebo jsou to všechno lži, o čem pochybuju. Podle toho co říkají je právě ten cloud který bude počítat to co lokální mašina nezvládá.

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
20. 6. 2013 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darius: Cloud v simcity měl počítat podle EA uplně všechno, nakonec to je jenom otravná protipirátská ochrana která nedělá vůbec nic a cloud v diablu posílá level desing a monstra. Tzn, nic co by si počítač nedokázal spočítat sám. Zase je to jenom otravná protipirátská ochrana. Něco jinýho jsou MMORPG, kde servery synchronizujou stovky hráčů, ale i pak se jedná o klasický dedikovaný server, kterých jsou dnes kupy, opět nic extra.

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

300tis serveru je zajimave cislo. . je nekde informace jake servery to jsou? protoze pokud se nepletu je server a server imho zajimalo by me jak je na tom vypocetne jeden server:) imho jestli chtej ohromit cislovkou 300tis a koupi nejake smejdy . .

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darius- Jo to mas pravdu ty data by meli byt jeste zabaleny co jsem cet... ale jak rikas nikdo nevi jaky objem dat to bude.... Ale na tom se nic nemeni ze propustnost pameti je dana...Sam sem zvedavi co stoho vyleze...

Peter Šubert
Peter Šubert
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darius : menej chapajucim to asi nevysvetlis su to prosto ps4 ofce

Darius
Darius
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenda-rex: Je snad rozdíl když počítám data na konzoli nebo jenom příjmu výsledek cloudu který následně vyhodnotím ne? Vůbec netuším kolik dat tam bude proudit ale to ty taky ne. Teď buď můžu věřit MS který říká že si na to koupil 300 tisíc serveru (takže předpokládám že by to mělo fungovat) , nebo můžu věřit tobě.

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darius- Ale to upevnuje teorii o tom ze o cloud jsou to jen PR keci. . Ano potencialni sila tam je vsak takhle PS3ky pocitali bilkoviny ale do konzole muzes poslat klidne kompletne spocitanou hru pokud pojedes na opticky kabel s maximalne minimalni latenci. . ale ta konzole zvladne jen to na co ma staveny hw i kdyby si tam posilal 3x vice dat nez je schopna lokalne spocitat PS4 tak je ti to knicemu...

Darius
Darius
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenda-rex: Ne nemělo, má cloud a více přídavných funkcí.

Rascal: Jistě že by mohlo ale není tomu tak, dával si ale špatný příklad cloud v Diablu ani SimCity ti nepočítá grafiku je tam na něco jiného. Taky bychom klidně mohli jezdit na koni, a když se budeme chtít domlouvat na dálku budeme používat kouřové signály. Pokrok kteří někteří neustále zatracují se nemůže zastavit kvůli pár křiklounum kteří tomu ani nerozumí.

jenda-rex: Právě proto by tam měla být ta eSRAM... nechceš mi říct že si chytřejší než všichni inženýři Microsoftu že?

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Satris- Ale to je proste to o cem celou dobu mluvim propustnost pameti je pevne dana to zadnej cloud nezachrani tim kremikem vic dat neprotlacis i kdyby mel MS 10 000 000 servru.... Coz u PS4 povazuji za velkou vyhodu nehlede na to ze pro hry bude 7GB pameti... Ale nikoho nechci presvedcovat ze je Xko odepsany at si kazdy uvazni co koupi podle sveho. .

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prej naslouchali hracum spis videli ze tu drahou sracku se slabim HW nikdo nechce... A Prej cenu resit nebudou jelikoz xko ma kameru Haha Takze PS4 bez kamery A xko bez kamery jak ny tom bude? PS silnejsi HW Xko slabsi HW za stejnou cenu bez kamery jako PS4? Tim se vysvetluje demence nekterych lidi. . Nemelo by byt xko bez kamery jeste levnejsi nez PS4?

Peter Šubert
Peter Šubert
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rascal : Prosto virtualní čurbes

Reklama
Reklama