Zpět na článek

Diskuze: Zenless Zone Zero si po vydání stáhlo přes 50 milionů lidí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím kdo by chtěl hrát ZZZ když vyšlo Wuthering waves které je ve všem lepší pokud nehrajete na mobilu jděte hrát WUWA s 7800xt to dávám 4K vše max 60fps uplně v pohodě a mobile players brečí jak to má shit optimalizaci , oboje hry jsou gacha takže extremní farming a opakování toho samého vás nemine ani v jedné Jinak pokud chcete - TOP STORY hrajte HSR -TOP COMBAT hrajte Wuthering waves -ZZZ je spíš takovej comics kde je vše mid a v ničem to nevyniká a combat vás rychle omrzí Jinak pokud vám jde jen o anime hry , je tu - Scarlet nexus nebo Code vein což nejsou gachy :D

Mr.Noob

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Momentálně HoYo obsadil všechny tři příčky, co se týká výdělku na mobilech. ZZZ je sice s 25 miliony dolarů za 5 dní až třetí, za HSR a Genshinem ale zase člověk musí být upřímný, že ZZZ oproti obou zmíněným rozdával napravo nalevo a pomyslný "paywall" (oproti konkurenci naprosto zanedbatelný) v postupu story začíná až cca na 25 levelu ale většina běžných hráčů to ani nepocítí, ne každý prolétává story za pár dní. Takže nebyl důvod moc utrácet, i tak ale dost možná obě hry ZZZ předčilo, protože tady se víc bude utrácet na konzolích a PC, není to zrovna dle mě tak mobilní hra (k tomu člověk musí přičíst náročnost a kolik místa hra zabere na disku, nebo aspoň to je nejčastější výtka hráčů na mobilech) jako HSR nebo Genshin a HoYo si to uvědomuje, proto i plánují vydat hru na Xboxu a Switchi, kde hlavně druhá zmíněná platforma je klíčová. Po cca 50 hodinách musím říct, že HoYo se opět trefilo a tohle je jejich nejambicióznější projekt prozatím, snažící se nahradit stařičký HI3rd. ZZZ má potenciál být nejhranější gacha, ať už díky vydáním na více platforem, tak i produkční hodnotou která už přesahuje mobilní hry, vypadá to a hraje se to jako prostě velká hra, oproti Genshinu a HSR, které prostě i když dovedou vykouzlit hezké scény na PC nebo konzoli, původ z mobilu nezapřou. Animace jsou taky na vysoké úrovni, vlastně nejedno velké JRPG by mohlo závidět celou estetickou stránku hry. Jen doufám, že dostaneme víc zajímavých a jedinečných postav jako Ben, Lycan nebo Billy, ne jen jednu waifu za druhou, kde se budou točit 3 modely těla u ženských postav a 2 u mužských jako v HSR nebo GI. Příběh taky je výrazný a vítaný odklon, učící se z chyb předchozích her, což sice ne každému sedí, že není vyvolený následující svůj osud zachránit všehomír hned po pár minutách hry, naopak je to více přízemní a hodící se k Urban Fantasy, lore je prozatím bohaté a plné potenciálu a jak znám HoYo, rozhodně se nebude jednat o průměrný zážitek, hlavně dialogy (kterými trpí hlavně GI) vyznali výrazného zlepšení. Soubojový systém má hloubku a je návykový, lidé co tvrdí že jde jen a mačkání jednoho čudlíku tvrdě narazí v endgame, story mod slouží primárně k vyprávění příběhu a představení/odzkošení postav jako i u HSR, ne jako výzva. Za mě osobně slušné překvapení, hudba skvělá, lokace města opravdu pěkné, není to dokonalé ale ZZZ má neskutečný potenciál, pokud to HoYo nějak nepokoní, dost možná to bude v budoucnu i jejich jednička, ten potenciál tam je. Minimálně je to ale gacha s největší produkční hodnotou a která už působí jako AAA hra.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Noob Tak ty jsi hodně mimo pokud si myslíš že je to AAA produkce ten combat je uplně o lv níž než má WUWA i grafika jediný v čem ta hra trochu vyniká je ten styl její a tod vše , ale podle toho co píšeš mi přijdeš jako klasicky HOYO hardcore player tak se ani nedivím , já hrál Genshin do verze 3.2 a musím říct že s odtupem času mi to přijde jako nejhorší hra co můžeš dnes hrát A bohužel nejlepší story má furt ARKNIGHTS což je jenom tower defense a mihoyo nikdy takové story a svět jako má AK neudělá

Mr.Noob

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Genshin jsem přestal hrát měsíc po vydání, WuWa jsem hrál ale prozatím jsem ho dal stranou kvůli ZZZ, hraju právě ještě Arknnight, Grandblue Fantasy a HSR. Nevidím ale důvod proč být hned tak útočný popravdě :D ZZZ má produkční hodnoty které nejdou popřít, však taky HoYo se koupe v prachách, tak to nepřekvapí. Tady to neustálé poměřování mi přijde nehorázně scestný a gacha komunita je fakt možná jedna z nejtoxičtějších co je. WUWA je úspěšné, jsem za to rád protože nebýt ho tak HoYo bude mít jiný přístup a kdyby nebyla konkurence pochybuji, že by byli pro f2p hráče tak přístupný, to samé ale platí i pro vývojáře WUWA, nebýt konkurence budou mít taky naprosto diametrálně odlišný přístup. ZZZ je prostě dobrý a má neskutečný potenciál, produkční hodnoty a prachy tam prostě jsou, to neznamená ale že ostatní jsou hned odpad :D Hráči by fakt občas potřebovali proplesknout a omezit ten svůj tribalismus, protože si fakt můžu užít víc her.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Noob Je legrační číst diskuze lidí, kteří krmí tyhle F2P čínské giganty a hádají se, který z jejich bezduchých vykalkulovaných produktů je lepší :-)

sCrapo
sCrapo
Level 1 Level 1
12. 7. 2024 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na hru jsem se celkem tešil, dal jsem tomu několik hodin (cca 10?) ale pak mě to přestalo bavit. Neustálý stereotyp, což se dá u podobných her i čekat, ale zde mi to přišlu už moc. Hra má super grafiku, zajímavý soubojový systém, ale to je tak vše (za mě)

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sCrapo Asi tak ranec lidí to už přestalo hrát jakmile hype opadl ta hra hrozně je cítit tím že je na mobil

Reklama
Reklama