30 Faktů z 30 Her které již neznáte
Blogy čtenářů Článek 30 Faktů z 30 Her které již neznáte

30 Faktů z 30 Her které již neznáte

Playman ...

Playman ...

„Řekněte nám něco o vaší hře, co lidé už neznají.“ To byla otázka kterou jsme položili vývojářům během E3 nesčetněkrát. Zeptali jsme se třiceti…

Reklama

„Řekněte nám něco o vaší hře, co lidé už neznají.“ To byla otázka kterou jsme položili vývojářům během E3 nesčetněkrát. Zeptali jsme se třiceti vývojářů na takové ty "drobnosti pod pokličkou" a tady je, co odpověděli:

 

Zdroj: 1up.com

 

30 Faktů z 30 Her které již neznáte

 

Assassin Creed bratrství: Bývalý kreativní ředitel Patrice Desilets vtipkuje, "Ah, dobře, pamatuješ si na Maria? No, myslím, že jeho bratr, víte, ten co nosí zelenou, jak se jmenuje? Ale, to je jedno. On se objeví ve hře."(Jmenuje se Luigi)

Bodycount: Kreativní ředitel Stuart Black doporučuje, "podívejte se na budovy a některé bedny - bude tam malá pocta; serii Metal Gear. Lepenkové krabice mají také speciální logo; které pravděpodobně poznáte ihned - pokud ovšem víte, kam se podívat. "

Bulletstorm:

Zástupce EA nám říká: "Přes dva roky [vývojářské studio] People Can Fly: Tvořili jsme jediného přítele hlavní postavy Graysona Hunta - kyborg Ishi Sato;napůl-člověk, napůl robot ,  poloviční-kyborg je vlastně 3/4 člověk, 1/4 robot. " Bonusová fakta: Od dnešního dne, tedy od počátku vývoje Bulletstorm PCF kreativní ředitel Adrian Chmielarz stačil vypít kolem 2.500 Red Bullů a vykouřit asi 20.000 cigaret! A ředitel pro design Cliff Bleszinski řekl "Hra Bulletstorm byla, v jednu chvíli third-person krycí střílečkou , PCF pak řekl: 'kašleme na to' a rozhodl se sníst horu Peyote a přitom vybudovat své největší dílo k dnešnímu dni."

Dokážete vypít 2.500 Red Bullů a vykouřit asi 20.000 cigaret ?

 

 

 

Call Of Duty: Black Ops: Podle komunitního manažera Joshe Olina, Treyarch přizval služby třech různých vojenských poradců: podplukovník Hank Keirsey (s kterým byly konzultovány předchozí COD tituly)Rady přispěli k tomu,aby vietnamská válka - sekvence ve hře , aby byla zkrátka cítit přesně.  Bývalý člen Spetsnaz  Sonny Puzikas dal týmu nástin na taktiku boje Spetsnaz, a major John Plaster poskytl nahlédnutí , jak byly provedeny Black Ops obecně - vychází z jeho zkušeností v SOG.

Child of Eden: Pokud jste sledovali Ubisoft E3 tiskovou konferenci, možná jste si všimli hudby Genki Rockets ve spojení s Child Q Entertainment demo Eden. Podle hlavy Q Tetsuya Mizuguchi, bude také originální hudba ze skupiny vytvořená speciálně pro hru.

Civilization V: Firaxis producent Dennis Shirk odpovídá: "Právě přidáváme opravdu ale opravdu úchvatnou jednotku se zajímavým názvem. Budete muset hrát hlavní cestou - aby jste ji mohli otevřít. Prostě se nestane - aby jste ji otevřeli náhodou. Otevře se vám jedině v případě kombinací věcí, které musíte udělat.Vím, že jsem byl při popisování jak objevit tuto jednotku nejasný ale je to pravděpodobně nejůžasnější jednotka ve hře. Není možné to najít v Civpedia nebo v listu jednotek.Musíte na to přijít sami, můžete to postavit během jedné sezóny."

Company of Heroes Online: Výrobní ředitel Tim Holman uvádí: "osli s raketomety. Nebudu říkat nic víc, kromě toho, že budou považovány za 'hrdiny jednotky.'"

 

Crysis 2: Crytek co-zakladatel Cevat Yerli radí hráčům, "Používejte režimu taktického a skenování nakažených osob, kdykoliv to bude možné. Něco tam pro to bude."

de Blob 2 Underground: Nick Hagger, kreativní ředitel Blue Tongue Entertainment, nám říká: "Jeden z členů našeho vývojového týmu je zkušený typograf, a on dělal vlastní písmo [pro hru]. Každé znamení a vývěsní tabule ve hře může být přeloženo , a budeme zahrnovat písmo konverzi jako unlockable. "

Dead Space 2: Kreativní ředitel Wright Bagwell poukazuje na to, "Existuje několik postav ve hře, které jsou skuteční lidé;jsou z vývojového týmu. Tak to by bylo trochu legrace pro lidi, kteří hledali v rozhovorech a uvidíme, kde skutečně jsme ve hře. "

Deus Ex Lidská revoluce: Hlavní designér Jean-Francois Dugas poukazuje na to, že noční klub s názvem "The Hive," což je místo, kde se koná E3 demo , má zvláštní historii týkající se jeho jména. "Když jsme navrhovali úrovně, jen jsme přezdívali noční klub 'The Hive' kvůli jeho uspořádání, a neměli jsme v úmyslu mu tak říkat. Ale tolik lidí ho stále nazývali 'The Hive' a někdo potom vyrobil triko s tímto názvem.Poté jsme zjistili, že jsme začali rozdávat triko na E3 s tímto názvem 'The Hive' - takže nám došlo, že tento název musíme zachovat až do konečného scénáře hry. "

Disney Epic Mickey:Warren Spector nám říká, Mickey a Pluto-značkové bowlingové koule pro různé úkoly (Mickey je stávka míč zatímco Pluto je rezervní míč).

 

Driver: San Francisco: Tvůrce série Martin Edmonson přemítá: "Důvodem, proč auto [hlavní postavy Tannera]  je žluté s černými pruhy, je, protože tam byly nějaké časné screenshoty z Drivera v 90. letech v barvách žlutý-a-černé auto. Ale v době, kdy jsme vydali Drivera, jsme prostě udělali to černé auto a všichni se nás ptali, 'co se stalo s žluto-černým autem?' Takže je v tom malý kousek nostalgie. Nostalgie je jediným důvodem, proč jsme se rozhodli udělat žluto-černé auto pro Tannera. "

Fallout New Vegas:: Podle ředitele projektu Josh Sawyer, "Všechny naše interní týmy [design, umění, atd.] jsou pojmenovány podle značek universa Fallout. Takže máme týmu Psycho, Team Mentat, Team Nuka, Team Jet, and Team Fancy."

Halo Reach: Multiplayer návrhář Lars Bakken a komunitní  režisér Brian Jarrard si všimli, že hráči  hodně mluvili o tom, že v Halo Reach by mohl být ženský charakter. Je tu také možnost, že bude dispozici možnost odblokování různého charakteru -hlasy pro hráčův charakter budou podle použití.

Hard Corps: Vzpoura: Ačkoliv Konami nevložil jméno Contra do samotného jména hry Hard Corps: Vzpoura, vývojáři pro hru tento jmenovec použijí, Contra: Hard Corps. A ve více než jen jedním způsobem: hratelný mužský charakter, Bahamut, je stejný jako plukovník Bahamut, hlavní darebák v původním Hard Corps. Povstání je něco jako prequel, pak, jak jste mohli sledovat, jeho mladší, kapitánské dny, předtím, než se stal ničemou.

Killzone 3: Víte,že je Rico, celkově považován za "tvrďáka"ze série Killzone(raději nejdřív střílí a pak se ptá)? Ředitel Guerilla Games Herman Hulst odhalí jeho tajemství původu "Rico je modelovaný podle jednoho z našich umělců,který je v reálném životě gentleman[džentlmen], víte."

 

Lord of the Rings: War of the North:Zakladatel Snowblind Studios Ryan Geithman nám říká: "kódové označení pro projekt byl 'Trixie,' a to jen proto, že když jsme začali návrh, neměli jsme licenci a potom to kódové označení padlo - měli jsme jméno LOTR ."

Majin and the Forsaken Kingdom:

Medal of Honor: Senior kreativní ředitel Rich Farrelly, zastaví se na okamžik, hladí a leští si své vousy (to je důležité), a říká: "No, inspirací [pro chlapa na krabici] byla skutečnost, že návrhářskému týmu skutečně začaly růst vousy a tak byli solidární. "

Monkey Island 2 Special Edition Podle producenta Derricka Craiga, bude hlas herce Neila Rosse mít roli jako Wally, nešťastný kartograf z Prokletí ostrova opice.

NBA Jam Wii:"Stick Man" v prototypu hry bude tajný charakter ve finální hře.

 

Portal 2: Spisovatel Erik Wolpaw uvádí: "Nejdříve jsme začali [co-op kampaň] se dvěma lidskými pokusnými subjekty, ale pak jsme to změnili, na dva roboty.Museli jsme tedy přepsat některé dialogy -. Vtipy, kde GLaDOS implikuje , že jeden hráč je tlustší, než ostatní a že nepracují stejně dva roboti, jako je dvě ženy. "

Rock Band 3: Podle senior designéra Sylvain Dubrofsky ze společnosti Harmonix, "Stejně jako v předchozích hrách, podívejte se na zdi a místa, které navštívíte, a všimněte si plakátů pro osobní Harmonix- zaměstnanců 'kapel, jako jsou Freezepop a hlavní ulice. Také, pizzerie, které vidíte na krabici na pizzu ve hře je pojmenovaná podle animátora Harmonix Tony ASTONE.

Shaun White Skateboarding: Kreativní ředitel Nick Harper poznamenává, že "Shaun nám pomohl s příběhem, motion capture, animacemi -.. Obvykle On také psal všechny jeho linky,samozřejmě jsme měli naše vlastní scenáristy- kteří psali scénář,ale jednou Shaun kouknul na scénář a řekl, ' To není to, co říkám, 'a přepsal scénáristovi jeho scénář. Pokud se vám tedy nelíbí jeho dialog, obviňujte jeho! "

Spec Ops: The Line: Každý, kdo viděl trailer,nebo demo uznává, že je všudypřítomný Nolan North jako hlavní postava kapitána Walkera, ale producent Greg Kasavin poukazuje na to, "Jeden z vašich kamarádů z jednotky je namluven Chrisem Reidem, 'Kid' - který byl v 90. letech ve skupině Kid 'n Play(hiphopové a komediální duo). Tak padesát procent Kid 'n Play je v naší hře. "

Splatterhouse: Producent Dan Tovar poukazuje na to, že Splatterhouse má památník padlých, slovy: "Je tam zombie pojmenovaný po jednom spolupracovníkovi, producentovi, který již není ve společnosti."

 

Star Wars: Force Unleashed II: Podle vedoucího projektu Haden Blackman, "V první hře, byl hlas Starkillera, Sama Witwera, také  hlas emperátora."

Super Scribblenauts:Praštěný meta-vtip, říká tvůrce Scribblenauts Jeremiah Slaczka:můžete zadat v "Maxwellovy poznámkovém bloku ", což samo o sobě vygeneruje náhodně třít předměty ve hře.

XCOM: 2K Games zástupce nám řěkl, že "XCOM příběhový editor také psal Howard the Duck. "

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama