Zpět na článek

Diskuze: AAA hry jde tvořit v malých týmech, věří veteráni id Software a zakládají Emptyvessel

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

siSINka_CZ
siSINka_CZ
Level 23 Level 23
19. 3. 2024 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem to s nadějí otevřel, ale Romero a Carmack nikde…

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsem už slyšel od Ninja Theory. Vydrželo jim to jeden projekt. Což vlastně není až tak špatné - mohlo to dopadnout hůř. Pak se nechali koupit Microsoftem a teď už dělají další "AAA" sedmým rokem. Podle Wikipedie měli v roce 2020 120 zaměstnanců.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Někteří lidé si v crunchích a vikendech strávených v práci libují, ale neměli by mluvit za všechny...

Draper

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To pořád někdo něco zakládá a hry nikde.

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Draper A co by jsi chtěl?Založit studio a druhý den vydat AAA hru?Podívej se jak dlouho trvá vydat studíím o X stech zaměstancích hru,tak jak dlouho to může asi tak trvat nezávislýmu studiu o max pár desítkách vývojářů?

gerhart

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdieľam tento zaujímavý a z časti aj pravdivý pohľad, pretože menej je naozaj niekedy viac, aj keď nie vždy.

Reklama
Reklama