AAA hry jde tvořit v malých týmech, věří veteráni id Software a zakládají Emptyvessel
Novinka AAA hry jde tvořit v malých týmech, věří veteráni id Software a zakládají Emptyvessel

AAA hry jde tvořit v malých týmech, věří veteráni id Software a zakládají Emptyvessel

Filip Svoboda

Filip Svoboda

6

K novému studiu se připojil i skladatel Mick Gordon.

Reklama

Nové studio Emptyvessel se netají ambicemi. Tým sídlí v Texasu, ale funguje plně distančně s lidmi po celém světě, mezi nimiž najdeme řadu zajímavých jmen včetně veteránů id Software, Gearboxu nebo Naughty Dog. Za cíl si vytyčili vytvořit AAA imerzivní střílečku i v menším počtu lidí.

Hlavními tvářemi týmu jsou bývalí vývojáři id Software a série Doom. Game director a CEO Emanuel Palalic i generální manažer Garrett Young zde zastávali klíčové role. Na Doomu dělal i skladatel Mick Gordon, který se k Emptyvessel rovněž připojil.

„Herní průmysl často přehlíží lidi, kteří do vytváření světů vkládají své srdce a duši. S Emptyvessel jsme odhodláni tento přístup změnit a splnit sny co největšímu počtu vývojářů,“ říká Palalic, „jsme přesvědčeni, že díky pochopení a upřesdnostnění našich silných stránek můžeme s menšími a úzce zaměřenými týmy vytvářet tříáčkové hry.“

Prvním titulem studia bude imerzivní střílečka zasazená v dystopickém sci-fi světě. Pohánět ji bude Unreal Engine 5.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama