Ani spojení sil PC a konzolí na mobily nestačilo.
Activision-Blizzard je společností, která dlouhodobě produkuje hry na všech platformách. Zisky mu generují značky jako Call of Duty, nebo World of Warcraft. Jeden by si řekl, že na všech zařízeních jeho tituly dosahují stejných čísel. Reálně je však hlavním tahounem mobilní sféra, čehož je příkladem statistika serveru TweakTown z druhého kvartálu roku 2022, kdy vydání mobilního Diabla nakoplo zisky do závratných výšin. Diablo Immortal společně s Candy Crush a mobilní verzí Call of Duty vygenerovalo v této části roku 831 milionu dolarů, což bylo rovných 51% celkového zisku společnosti. PC vydělalo pouze 332 milionu a konzole na tom nebyly s 376 miliony dolarů o mnoho lépe. Jak lze vidět, gigantu Activision-Blizzard se investice do mobilního odvětví maximálně vyplácí.
Co myslíte, ustoupí Blizzard časem zcela od produkce klasických her? A co na jeho celkovou politiku v mobilní sféře říkáte?