Zavzpomínejte si na časy prvních Baldur’s Gate a Pillars of Eternity.
Od prvního oznámení Alaloth: Champions of The Four Kingdoms uplynulo hodně vody. Na počátku s ním byl dokonce spojován v minulých letech značně démonizovaný herní designer Chris Avellone. Nyní už však o této výrazné postavě herního průmyslu tvůrci příliš nemluví. Do předběžného přístupu na PC autoři vstupují hlavně s tím, že hráčům nabízí akční RPG s propracovaným soubojovým systémem, jehož vizuál evokuje vzpomínky na starší izometrická RPG v čele s kultovním Baldur’s Gate.
V aktuální verzi hra disponuje rozsáhlým herním světem plným staromilsky navržených lokací , čtyřmi jedinečnými rasami (člověk, elf, trpaslík, skřet), dvanácti společníky a řadou možností, nač svého šampiona zaměřit. Na kompletu je patrné, že jeho nejsilnější stránkou je soubojový systém, který na první pohled působí inovativně a dostatečně dynamicky na to, aby celek utáhl.
Ve fázi předběžného přístupu by měl být Alaloth: Champions of The Four Kingdoms na PC přibližně dvanáct měsíců. Tvůrce můžete podpořit třeba nákupem na Steamu.