Zpět na článek

Diskuze: Alan Wake 2 je ve finální fázi vývoje

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Šíleně se těším, ale ten Epic mě opravdu štve. Mám sto chutí vývojářům poslat 60 euro na účet a hru si stáhnout z netu.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
26. 4. 2023 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Naprosto Ti rozumím, ale ono je to dvousečné, Epic financuje vývoj hry a díky tomu mohli v Remedy najmout další lidi, otevřít studio ve Stockholmu a pracovat na více hrách současně. Rozhodně to je pro mě lepší varianta než jako dříve čekat několik let na jedinou hru. Stačí si vzpomenout jak se protahoval vývoj prvního Maxe, Alan Wake byl ze začátku XBox exkluzivní a Control se pekl v troubě také víc než by bylo milé. Takhle se můžeme kromě Alana 2 těšit na druhý Control a hlavně díky R* na předělávky prvních dvou dílů Maxe Paynea. Což by za dřívějších podmínek nebylo myslitelné.

Mc.Sug4r

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Já mám zas chuť poděkovat Epicu, že to zafinancoval. Podle toho co jsem četl, tak právě díky tomu se do AW2 vůbec pustili...

Lukaso 23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtělo by to více informací nějaký gameplay a datům vydání

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
26. 4. 2023 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Remedy mají talent na vynikající hry. Dokáží vystavět perfektní světy, do nich zasadí zajímavé charaktery a okoření to dobře podaným příběhem. K tomu všemu hratelnost všech jejich her je neuvěřitelně pohlcující. A hereckými výkony to jen ošperkují. Namátkou James McCaffrey je už herní legenda, všichni jsme znali prvně jeho hlas, který propůjčil Samu "Max" Lakeovi, Courtney Hope po menší vedlejší roli v Quantum Brake excelovala v Control a Shawn Ashmore s Aidan Gillenem táhli ten neskutečně podceňovaný, ale pro mě parádní Quantum Brake. Grafiku měly jejich hry na vysoké úrovní, i ten Max z roku 2001 je dnes příjemně koukatelný. A nesmím zapomenout na hudební složku všech jejich her. Namátkou si vzpomenu na Apocalypticu, Poets of The Fall a naprosto dokonalé Sankarin Tango. A všechny jejich hry si rád dávám opakovaně. Takového Max Paynea jsem dohrál nespočetněkrát a po každé mě bavil tak, jako když jsem ho hrál poprvé. Alan Wake má neuvěřitelnou atmosféru. Control zase parádní hratelnost. Prostě Remedy a jejich hry mě baví snad nejvíc z celé branže a na každý jejich další kousek se těším s naprostým nadšením.

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Prostě perfektní úroveň na vysokém potenciálu s lidma

Reklama
Reklama