Zpět na článek

Diskuze: Alan Wake 2 přinese podporu path tracingu a DLSS 3.5

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lopata

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vypadá to našlapaně, už se těším jak to posviští s RTX4080 ♥

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
22. 8. 2023 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dokázali jste si představit, jak by ty hry dnes fungovali a hlavně jak v budoucnu budou fungovat bez DLSS kravinek ? Byl bych radši, kdyby tady fakt nebyly. Sice DLSS dokáže obraz i vylepšit, ale jsou to kravinky, kde DLSS umí i zhoršit obraz a generování snímků zvyšuje vstupní zpoždění a pak je tu věc jménem ghosting. Ale to je neustálý kolotoč. Byla nejvýkonější RTX 2000 a vše fungovalo. Přišla RTX 3000 a RTX 2000 už to jen tak tak zvládala. Přišla RTX 4000 a RTX 2080 ti pro 1440P je takové minimum na vysoký 100+FPS. A ať se mi nikdo nesnaží tvrdit, že je to 4 roky stará generace a hry se posouvají dopředu ! Stagnujou na místě, kde mnohdy to vypadá, jak hra z roku 2015. Za ty roky co jsem Nvidii narval už peněz bych čekal sem tam už i tu grafiku zdarma.

Wyder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Presne proto mám konzoli a v PC 1060ku... :) Už teda ale pomalu asi upgraduju, po skoro 10 letech je čas... :)

fdsfsd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude bída

Lukaso 23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen škoda že hra bude pouze digitálně a cz taky asi ne

Junos

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fake pi*ovinky pro PC master hráče 😪

driver

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A je to vůbec poznat? Z obrázků to vždy vypadá, že se nemůže vyplatit mít třetinový frame rate kvůli "ničemu".

Reklama
Reklama