Remedy opět přichází s nejnovějšími technologiemi.
Hra Control z roku 2019 byla jedním z prvních velmi inovativních titulů z hlediska implementace ray tracingu. Studio Remedy během následujících let svůj engine Northlight značně vylepšovalo a nyní se dozvídáme, že jejich chystané pokračování Alana Wakea bude po technické stránce neméně ambiciózní.
Alan Wake 2 bude mít na PC implementaci path tracingu, tedy plnohodnotného ray tracingu, který jsme mohli vidět například v Cyberpunku 2077. Při jeho zapnutí se tak můžete těšit na lepší nasvícení, odlesky, stíny a další aspekty. Samozřejmě jde o velmi náročnou technologii, a proto došlo také k implementaci DLSS.
Konkrétně se jedná o nejnovější, teprve dnes představené DLSS 3.5. To znamená, že bude k dispozici klasický DLSS upscaling (všechny RTX karty), generování snímků (pouze pro RTX 40), Nvidia Reflex pro snížení latence (ideální v kombinaci s Frame Generation) a nová technologie Ray Reconstruction (všechny RTX karty), jež se postará o ray tracing bez šumu a artefaktů.
Už zítra v 15:00 vyjde ukázka z hraní se zapnutým path tracingem a DLSS 3.5. Hra se nicméně objeví také na dnešní akci Opening Night Live.
Titul vyjde 27. října na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S.