Alan Wake 2 přinese podporu path tracingu a DLSS 3.5
Alan Wake 2 Novinka Alan Wake 2 přinese podporu path tracingu a DLSS 3.5

Alan Wake 2 přinese podporu path tracingu a DLSS 3.5

Jan Urbančík

Jan Urbančík

7
Platformy Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Remedy opět přichází s nejnovějšími technologiemi.

Reklama

Hra Control z roku 2019 byla jedním z prvních velmi inovativních titulů z hlediska implementace ray tracingu. Studio Remedy během následujících let svůj engine Northlight značně vylepšovalo a nyní se dozvídáme, že jejich chystané pokračování Alana Wakea bude po technické stránce neméně ambiciózní.

Alan Wake 2 bude mít na PC implementaci path tracingu, tedy plnohodnotného ray tracingu, který jsme mohli vidět například v Cyberpunku 2077. Při jeho zapnutí se tak můžete těšit na lepší nasvícení, odlesky, stíny a další aspekty. Samozřejmě jde o velmi náročnou technologii, a proto došlo také k implementaci DLSS.

Konkrétně se jedná o nejnovější, teprve dnes představené DLSS 3.5. To znamená, že bude k dispozici klasický DLSS upscaling (všechny RTX karty), generování snímků (pouze pro RTX 40), Nvidia Reflex pro snížení latence (ideální v kombinaci s Frame Generation) a nová technologie Ray Reconstruction (všechny RTX karty), jež se postará o ray tracing bez šumu a artefaktů.

Už zítra v 15:00 vyjde ukázka z hraní se zapnutým path tracingem a DLSS 3.5. Hra se nicméně objeví také na dnešní akci Opening Night Live.

Titul vyjde 27. října na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama