Ambice japonských studií pro rok 2021
Novinka Ambice japonských studií pro rok 2021

Ambice japonských studií pro rok 2021

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

3
Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One

Famitsu vyzpovídalo 110 osobností japonské herní scény.

Reklama

Famitsu a 4Gamer.net zahájili koncem roku s autory, tvůrci a producenty různých her krátké rozhovory, jejichž účelem bylo vyzvědět aspoň částečně plány pro příští rok. Internetové magazíny nakonec oslovily více než 110 osobností a mnozí z nich opravdu nakonec něco z plánů pro rok 2021 prozradili. Většina odpovědí byla prakticky totožná, proto níže nabízíme sloučení informací z obou periodik.

Acquire

Takuma Endou - Klíčová slova pro rok 2021: "Znovu budeme vydávat hry sami."

Co je nového: "Zatím nemohu nic říci, protože se jedná o neohlášený titul, ale dovolte mi náš nový titul představit v čísle Famitsu ze 7. ledna. Gladius již také zaostává za plánem, ale tvrdě pracujeme na tom, abychom našli při vývoji novou cestu."

Atlus

Shinjirou Takata - Klíčová slova pro rok 2021: "Uvažuj mimo standardy."

Ambice pro rok 2021: "Doufáme, že roce 2021 nejenže vydáme zábavné hry, ale také ohlásíme nové tituly, takže prosím i nadále podporujte Atlus."

Co je nového: "Takže o Shin Megami Tensei V... pracujeme tvrdě na vývoji hry tak, abychom z ní udělali ještě lepší produkt. Ještě musíte chvíli počkat, ale těšte se."

Katsura Hashino - Klíčová slova pro rok 2021: "Ticho."

Ambice pro rok 2021: "Vzhledem k tomu, že loni způsobil nový koronavirus po celém světě rychlé změny, musíme se teď stále soustředit na naši práci. Náš nový titul prochází důležitou vývojovou fází a my se tomu chceme postavit tak, abychom světu přinesli novou zajímavou hru."

Co je nového: "Chtěl bych co nejdříve oznámit ten titul, který vyvíjíme. Dříve jsme vytvářeli současná dramata, ale teď se můžete těšit na nové 'fantasy RPG', které máme ve vývoji."

Kazuhisa Wada - Klíčová slova pro rok 2021: "Realizace mých původních záměrů."

Co je nového: "Na mém projektu se neustále pracuje. Díky všem zúčastněným, navíc proběhne oslava 25. výročí série Persona! Máme připravené vzrušující plány, takže se těšte."

Ambice japonských studií pro rok 2021

M2

Naoki Horii - Klíčová slova pro rok 2021: "Pokračování."

Ambice na rok 2021: "Myslím že přijde čas, kdy se budu moci pochlubit tím, na co jsme již upozorňovali. Pracoval jsem na tom, abych to dokončil, takže i když bylo čekání na oznámení extrémně dlouhé, budu to teď moci s určitou hrdostí předvést. Těšte se prosím."

Co je nového: "Ještě toho máme pro M2 ShotTriggers hodně co ukázat a připravujeme pro konzole i nové tituly. Ale také pro arkády. Naplníme očekávání každého? Budu rád, když se o tom každý každý přesvědčí sám."

Kadokawa Games

Yoshimi Yasuda - Klíčová slova pro rok 2021: "Vydáme nový a také remasterovaný titul."

Ambice na rok 2021: "Poslední dva roky jsem pracoval s vývojářským týmem hry God Wars, který teď řídím. Jak jen jsme mohli, pracovali jsme na produkci nových a remasterovaných titulů. V současné době vyvíjíme tři tituly, z nichž dva budou oznámeny v roce 2021. A pokud to bude možné, také tyto dva tituly vydáme. Bude to trvat ještě trochu déle, ale těšte se na ně."

Co je nového: "Tým God Wars se stává vývojářským studiem s velkým počtem lidí. Nedávno jsme tým oživili přibráním nováčků i zkušených vývojářů a atmosféra v týmu je celkem dobrá. S tímto personálem jsme schopni vytvořit několik dobrých věcí."

Ambice japonských studií pro rok 2021

GungHo Online Entertainment

Kazuki Morishita - Klíčová slova pro rok 2021: "Snažte se a zbytek ponechte na osudu."

Co je nového: "Vyvíjíme nový konzolový titul. Doufám, že jej budeme moci oznámit někdy v příštím roce."

Koei Tecmo

Kenichi Ogasawara - Klíčová slova pro rok 2021: "Vytváření nového normálu."

Co je nového: "Rok 2021 je 40. výročím značky Kou Shibusawa! Připravujeme titul vhodný k oslavě tohoto milníku, takže se těšte."

Keisuke Kikuchi - Klíčová slova pro rok 2021: "Obnova."

Ambice na rok 2021: "Rok 2020 byl rokem, kdy se normální věci staly nenormálními. Rád bych se ještě jednou podíval na to, co je důležité a na to co mám rád, a vytvořil hru s novou perspektivou. Rok 2021 je také 20. výročí série Fatal Frame, takže pokud to bude možné, chtěl bych to nějakým způsobem oslavit."

Co je nového: "Usilovně pracujeme na tom, abychom na jaře oznámili některé nové tituly. Vyvíjíme širokou škálu titulů, od těch které jsou aktuálně upravovány, až po tituly, u kterých ještě neznáme ani jejich jméno."

Hisashi Koinuma - Klíčová slova pro rok 2021: "Investice do budoucnosti."

Co je nového: "Společnost Koei Tecmo vydá v roce 2021 spoustu herního softwaru, takže nás prosím podpořte."

Junzo Hosoi - Klíčová slova pro rok 2021: "Restart."

Ambice do roku 2021: "Značka Gust se v roce 2021 rozhodla přijmout různé výzvy, včetně jednoho projektu, působícího napříč médii! Existují tituly, které jsme v loňském roce nemohli oznámit, takže se na ně můžete těšit teď."

Fumihiko Yasuda - Klíčová slova pro rok 2021: "Rok změny."

Ambice pro rok 2021: "V Teamu Ninja si dáme po sedmiletým vývoji série Nioh dáme odpočinek. Existuje totiž několik projektů, které začneme v roce 2021 vyvíjet. Mám v plánu změnit svůj styl vývoje tak, aby odpovídal mému měnícímu se životnímu stylu a budu se soustředit na nové tituly. Pokud jde o mě osobně, pokusím se už víc nepřibírat na váze."

Ambice japonských studií pro rok 2021

Konami

Noriaki Okamura - Klíčová slova pro rok 2021: "Poučit se z minulosti."

Ambice pro rok 2021: "Základní herní design hry Momotaro Dentetsu byl dokončen již před 30 lety, ale bylo osvěžující vidět, že si jej "moderními" způsoby užívají i hráči, kteří o starém Momotetsu možná ani neslyšeli. Myslím tím například online hraní nebo live streamování. V roce 2021 bych rád pomohl dále rozvíjet možnosti tohoto druhu nového Momotetsu."

Co je nového: "Koncem tohoto roku jsme vydali Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban!, které se velmi dobře se prodává! Užijte si jej s přáteli a rodinou během novoroční dovolené! Máme také na nejbližší dny plány, při kterých oznámíme nového Bombermana! Těšte se prosím!"

Colopl

Klíčová slova pro rok 2021: "Přizpůsobení se a život v nové době."

Co je nového: "Připravujeme pro rok 2021 oznámení nové hry."

Cygames

Kenichiro Takaki - Klíčová slova pro rok 2021: "Adamant."

Ambice pro rok 2021: "Doufám že stihnu oznámit, i když možná jen naznačit, nový originální konzolový titul, který vyvíjím v mém novém pracovním prostředí se svými novými kolegy. Mám v něj tu nejvyšší důvěru."

Co je nového: "Co jste si pomysleli, když jsme koncem roku oznámili Granblue Fantasy: Relink od týmu Granblue? Myslím, že se nám po představení hry pro více hráčů v roce 2019 podařilo předvést její solidní a vysoce kvalitní adaptaci pro jednoho hráče, takže se na ni prosím těšte!"

Tetsuya Fukuhara - Klíčová slova pro rok 2021: "Koncentrace."

Ambice pro rok 2021: "Granblue v březnu oslaví své sedmé výročí a Granblue Fantasy: Versus si své první výročí odbude v únoru. Budeme je jako obvykle i nadále aktualizovat, aby si ho fanoušci mohli stále! Také jsme oznámili, že bude v roce 2022 vydán Granblue Fantasy: Relink, takže rok 2021 pro nás bude důležitým rokem, kdy se zaměříme hlavně na vývoj. Doufám, že nás v tom také podpoříte."

Ambice japonských studií pro rok 2021

CyberConnect2

Hiroši Matsuyama - Klíčová slova pro rok 2021: "Vydání Fuga: Melodies of Steel!"

Ambice pro rok 2021: "Hru Fuga: Melodies of Steel vydáme za každou cenu. Nechali jsme vás čekat jak na hru, tak dokonce na nové informace, takže vám najednou poskytneme všechny podrobnosti a poté ji již jen vydáme. Těšte se na ni prosím!"

Square Enix

Tomoya Asano - Klíčová slova pro rok 2021: "Statečně!! (Již druhý rok po sobě.)" [v originále "Bravely" - pozn. redakce]

Ambice pro rok 2021: "Doufám, že bude Bravely Default II úspěšné a že se můžeme připravit na další (ať už Třetí nebo III, ještě nevím)."

Yoshinori Kitase - Klíčová slova pro rok 2021: "Příběh se propojí..."

Co je nového: "Připravuje se budoucí vývoj Final Fantasy VII. Ale na další podrobnosti prosím ještě chvíli počkejte."

"V roce 2020 se nám podařilo úspěšně vydat Final Fantasy VII Remake. Vývojový tým je již v přípravě na další chystaný vývoj. Sám jsem tak nadšený z toho, jak se bude příběh vyvíjet, že si to ani neumíte představit. Prosím, těšte se."

Yousuke Saito - Klíčová slova pro rok 2021: "NieR."

Co je nového: "Na NieRu budu ještě chvíli pracovat. Pak je tu také Babylon's Fall a jeden zcela nový titul. Jsem docela zaneprázdněn..."

"Final Fantasy XIV: Shadowbringers - 'YoRHa: Dark Apocalypse', Gems Company, NieR Re[in]carnation, NieR Replicant ver.1.22474487139.., Babylon's Fall a nový neohlášený titul. A ještě stále musí být oznámeny další hry... Budu se snažit."

Noriyoshi Fujimoto - Klíčová slova pro rok 2021: "Changelessness."

Ambice pro rok 2021: "Dragon Quest oslaví 35. výročí, takže doufám, že budu moci něco oznámit."

Naoki Yoshida - Klíčová slova pro rok 2021: "Otevřená mysl."

Ambice do roku 2021: "Rok 2021 bude nejrušnějším rokem mé kariéry. Chtěl bych, aby to byl rok, ve kterém mohu zarytým i příležitostným hráčům přinést překvapení a vzrušení a současně věnovat pozornost svému zdraví."

Co je nového: "Těšte se prosím na různá oznámení ohledně her Final Fantasy XIV a Final Fantasy XVI!"

"Doufám, že bude rok 2021 rokem, ve kterém udělá Final Fantasy XIV další velký skok vpřed. Zůstaňte naladěni a zjistěte, jaké nové příběhy a nové dobrodružné světy na vás čekají! A také plánujeme začít uvolňovat nové informace o Final Fantasy XVI, takže sledujte co se bude kolem obou Final Fantasy titulů - XIV a XVI - dít!"

Masaru Oyamada: "Rok 2021 je 30. výročím série Mana. Udělám pro to všechno, co bude v mých silách!"

Akitoshi Kawazu: "V roce 2021 bych chtěl pokračovat v přípravách na nový titul."

Ambice japonských studií pro rok 2021

Sega

Seiji Aoki - Klíčová slova pro rok 2021: "Tvorba nového století."

Co je nového: "Na vývoji nových projektů se podílím již od začátku roku 2020. Usilovně jako tým pracujeme na tom, abychom byli schopni v roce 2021 oznámit nové podrobnosti, takže se těšte."

Sony Interactive Entertainment

Nicolas Doucet - Klíčová slova pro rok 2021: "Šuriken! (Na COVID-19.)"

Věci, kterým bude věnovat pozornost v roce 2021: "Těším se na sledování nových sérií Uploadu a After Life na Amazon Prime a Netflixu a také na zahájení nového projektu s Asobi Teamem."

Too Kyo Games

Kazutaka Kodaka - Klíčová slova pro rok 2021: "Abych co nejlépe využil svůj potenciál."

Co je nového: "Na jaře roku 2021 vydáme World's End Club. Bude to první a poslední hra určená pro všechny věkové kategorie od Too Kyo Games. Kromě toho máme připraveny různá oznámení, takže nám prosím zůstaňte věrni."

Kotaro Uchikoshi: "Rok 2021 bude rokem, kdy Too Kyo Games konečně shromáždí svou veškerou sílu a bude bojovat. Zatím nemohu říci nic konkrétního, ale sledujte prosím naše budoucí novinky."

Takumi Nakazawa: "Kromě [World's End Club] budou postupně probíhat u dalších titulů nejrůznější aktivita. Několik titulů bude nově oznámeno nebo nasdílíme podrobné informace. Bude to aktivnější rok než 2020, takže nás sledujte a podporuje nás."

Falcom

Toshihiro Kondo - Klíčová slova pro rok 2021: "Bod zlomu."

Ambice do roku 2021: "V roce 2021 dosáhne společnost Falcom významného milníku v podobě svého 40. výročí. Přirozeně bychom se vždy měli snažit omladit tým bez ohledu na významná výročí a body zlomu. Ale příležitosti jako tyto, jsou pro nás důležité a proto bych rád využil této příležitosti k přezkoumání našich současných vývojových metod a systémů. Chtěl jsem zvětšit počet souběžných vývojových linek a také zaměstnanců ve společnosti, takže jsme se rozšířili a reformovali. Očekáváme ve Falcomu vývoj nových aplikací!"

Ambice japonských studií pro rok 2021

Bandai Nanco Entertainment

Manabu Shimomoto - Klíčová slova pro rok 2021: "Výzva!"

Co je nového: "Při sledování toho, v jakém stavu se nachází celý svět, bych chtěl v jiné podobě uskutečnit své plány k oslavě 25. výročí série Ace Combat, které byly původně naplánovány na rok 2020, ale bohužel pak nebyly realizovány. Pokračujte prosím i nadále v podpoře série Ace Combat!"

Kensuke Tsukanaka - Klíčová slova pro rok 2021: "Růst."

Co je nového: "Očekávám den, kdy budu moci všem oznámit titul, který teď vyvíjím, a postupně teď pokračuji v přípravách."

Katsuhiro Harada: "Jestli pracujeme na nových projektech nebo nových titulech pro konzole nové generace? Už jsme se rozhodli pro vývoj různých věcí, včetně zcela nových titulů, ale zabere to nějaký čas a spotřebuje peníze. Už teď je to složité. Ale tato práce je opravdu příjemná. Každý den jsem přesvědčen, že je to zábavná práce. Už to ani není práce! Je to konečně způsob života."

PlatinumGames

Hideki Kamiya - Klíčová slova pro rok 2021: "Dělat to nejlepší."

Co je nového: "Nejprve se zmíním o obavách lidí o Bayonettu 3. Vzhledem k tomu, že od jejího oznámení nebyly uveřejněny žádné nové informace, ale prověřování nových herních systémů šlo skvěle a vývoj jde velmi dobře, takže prosím ještě chvíli počkejte. (Toto je kopie mého komentáře roku 2020.) Také se konečně začal hýbat Project G.G. (pouze předběžný název), takže se prosím můžete těšit."

Takahisa Taura: "I když v tuto chvíli nemám co oznámit, pokračuji tiše v práci na jedné hře, takže dělám jako obvykle maximum. A jako někdo, kdo se podílel tvorbě série NieR, se obzvlášt těším na NieR Re[in]carnation a NieR Replicant ver.1.22474487139...(ten název je těžké napsat). Dychtivě očekávám den, kdy si je konečně budu moci zahrát. Těším se na to. Chci také PS5. Doufám, že se mi jednu podaří získat v roce 2021... Moje ambice jsou vyhrát loterii konzoli PS5."

Ambice japonských studií pro rok 2021

FuRyu

Fuyuki Hayashi - Klíčová slova pro rok 2021: "Znovuzrození."

Ambice pro rok 2021: "V roce 2021 mám v plánu oznámit nový titul, na který jsem v posledních letech tiše pracoval... rozhodně... možná... snad... Je naplánováno několik dalších nových oznámení týkajících se konzolových her, takže nás prosím sledujte."

Mistwalker

Hironobu Sakaguchi - Klíčová slova pro rok 2021: "Téměř dokončeno."

Ambice pro rok 2021: "Konec vývoje hry Fantasian, na kterém děláme již tři roky, je konečně blízko. Bude v roce 2021 vydána pro Apple Arcade!"

Ys Net

Yu Suzuki - Klíčová slova pro rok 2021: "Střílečky/RPG."

Ambice pro rok 2021: "1) Přemýšlet o head-to-head bitvách. 2) Pokračování..."

Inti Creates

Takuya Aizu: "Máme rozpracovaný Azure Striker Gunvolt 3 a pak máme ve vývoji ještě další tři nové tituly, takže se prosím těšte na jejich oznámení."

Ambice japonských studií pro rok 2021

Experience

Hajime Chikami: "V příštím roce plánujeme vydat hru Shibito Magire, tedy třetí vstup do série Spirit Horror, pro kterou jsme získali finance úspěšnou crowdfundovou kampaní, a také chystáme nové dungeon RPG. U obou her si klademe za cíl přinést nové zážitky, které budou od klasických titulů, které jsme vyvinuli v minulosti, poněkud odlišné."

Toybox Games

Tomio Kanazawa: "V roce 2021 bych chtěl o něco víc modifikovat Deadly Premonition a doufám, že oznámím nový vývoj pro World End Syndrome vydaný v roce 2018..., budeme mít vůbec volný čas?"

BeXide

Kazunori Nanji: "Doufáme, že v novém roce vydáme novou hru, takže nás prosím stále podporujte!"

Mikage

Ryouei Mikage: "V roce 2021 budeme pokračovat ve vývoji našeho neohlášeného AA titulu (strategického RPG) a hry 99 Girls: Bull's Eye, ze které jsme odhalili pouze klíčový vizuál. Zmíněný AA titul je hra typu OEM, takže její vydavatel vydá informace někdy kolem léta nebo podzimu roku 2021. Pokud jde o 99, další nové informace budou oznámeny až v roce 2022."

Level-5

Akihiro Hino: "V roce 2021 bych se rád zaměřil na to, aby se nám hry dařilo, a proto se soustředíme na tvorbu anime a dalších médií. Zejména se v letošním roce budeme hodně zaměřovat na kvalitu našich her, od věcí jako zpoždění vůči plánu až po různé chyby. Existuje spousta oblastí, ve kterých se musíme zlepšit, takže bych si rád vyhrnul rukávy a soustředil na ně své úsilí. Zároveň máme rozpracovány další neohlášené nové tituly, a přestože zatím nemůžu prozradit žádné podrobnosti, všechno se neustále hýbe vpřed, takže se prosím těšte i na tyto novinky. V roce 2021 budou společně všichni naši zaměstnanci vytvářet zábavu, kterou si může užít každý."

Ambice japonských studií pro rok 2021

Zdroj: Famitsu a 4Games.net

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama