Anthem měl vzniknout za pouhých 15 měsíců
Anthem Novinka Anthem měl vzniknout za pouhých 15 měsíců

Anthem měl vzniknout za pouhých 15 měsíců

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

4
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Studio vědělo, že jejich projekt není připraven.

Reklama

Anthem je jednou z těch her, které dlouhodobě slouží jako ukázka toho, že projekt s velkým potenciálem se může stát obrovskou katastrofou. A nyní tu máme i důvod, proč se start tohoto díla nevyvedl. Podle jednoho z vývojářů Iana Saterdalena měl vývoj tohoto projektu trvat pouhých 15 měsíců, což je fascinující vzhledem k tomu, že produkce her je často rozložena do řady let. Krátký vývoj však nebyl tím jediným, o čem tvůrce promluvil. Tým měl podle všeho dostatečné povědomí o tom, v jak nedopečeném stavu je jejich výtvor a přesto jej pustil do světa. Myslí si však, že kdyby se studiu podařilo realizovat pokračování, bylo by "skvělé".

Anthem měl vzniknout za pouhých 15 měsíců

Přemýšlíte-li nad tím, jak je možné, že vývoj trval pouze 15 měsíců, mělo to být podle Saterdalena způsobeno tím, že řada členů týmu pracovala týdně 90 hodin. Upřímně věřil i v to, že by se mohl Anthem dostat do lepšího stavu, jenže k úplnému odladění nakonec nikdy nedošlo, protože pracovní síla byla potřeba jinde.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama