Zpět na článek

Diskuze: Arcania: Gothic 4 – restart série v rukou Spellboundu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
23. 10. 2010 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moje recenze na blogu k dispozici

wepopo
wepopo
Level 1 Level 1
23. 10. 2010 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

seper

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
2. 9. 2010 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Arcania: Gothic 4 - dlouho jsem se tohoto dílu nemohl dočkat a těšil se jak malý kluk ... Jenže nyní jsem trochu skeptický a bojím se co z toho nakonec vyjde - přeci jenom systém soubojů byl můj denní chleba , byl originální, byl výjmečný ale i tak se jim to třeba povede, rozhodně držím palce !

Stixxy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to skvěle, po trojce se těším na příběh, kterému v Gothic 3ce moc nedali a o příběh společně s parádní grafikou a luxusními souboji. Bugy myslím nehrozí, ve vývoji se dostalo i na hledání bugů. Určitě si ji koupím

Jakub
Jakub
Level 1 Level 1
30. 6. 2010 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A v čem se Arcania zase tolik odlišuje od série Ghotic? Já si myslím, že skoro v ničem (až na detaily jako je přítomnost minimapy atd. ) . Vždyť dokonce drtivou většinu nepřátel jsme už viděli v trojce. Já hlavně doufám, že autoři tentokrát opravdu zapracují na questech, protože co mě opravdu už ke konci na trojce rozčilovalo byl fakt, že mám deník přetékající asi milionem questů, ale prakticky žádný není ničím zajímavý. Prostě dojdi tam a zabij 10 toho, dones 20 onoho. A to je všechno. Co naplat, že jich je takové množství, když jsou naprosto nenápadité? Jinak mám sérii Ghotic taky hodně rád a třetí díl jsem si zahrál až s posledním komunitním balíčkem, který většinu bugů odstraňuje a vylepšuje i grafiku, takže si nemůžu stěžovat. A že je to pořád to samé? Co na tom, když to pořád skvěle funguje? . Hlavně ale ty questy, vezměte si příklad z Bethesdy (Oblivion, . Fallout 3) .

Jan Bičan
Jan Bičan
Level 1 Level 1
28. 6. 2010 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gothic 3 byl pro mě skvělým titulem. Nesahal však dle mého původnímu a druhému (s vynikajícím datadiskem) dílu ani po kotníky. Datadisk Forsaken Gods pak byl již absolutní výstřel do tmy...

Berserker
Berserker
Level 1 Level 1
27. 6. 2010 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to Gothic 3 byl možná zabugovaný ... ale byl takový že se dal hrát klidně 150 hodin a to se jentak nevidí a ta nelinearita - to mě hodně překvapilo ... 1, 2 a 3 díl mě bavily až na ten poslední datadisk ... ten byl zasekaný až to bolelo

Jan Bičan
Jan Bičan
Level 1 Level 1
24. 6. 2010 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když se Piranha Bytes rozešli s JoWoodem, bylo jasné, že se Gothic výrazně změní. A já proti tomu v podstatě nic nemám. Risen se stal duchovním pokračováním a Arcania si jde vlastní cestou. Jisté obavy mám však okolo bugů, kterých může být opět požehnaně. Doufejme, že JoWood Spellbound netlačí a k nám se tak dostane naprosto dodělaná hra.

Petr Vojtěch
Petr Vojtěch
Level 1 Level 1
24. 6. 2010 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na každé zajímavě vyhlížející RPG se těším. Že se nedočkám starého dobrého Gothicu mě tak nemrzí. Už třetí díl mě zklamal, takže restart poměrně vítám.

Reklama
Reklama