Zpět na článek

Diskuze: Archaica: The Path of Light

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ylbirda
Ylbirda
Level 1 Level 1
9. 11. 2017 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @siSINka_CZ

No myslím tím přesně to co popisuješ, protože v rámci jednoho levelu byly silné/dlouhé paprsky a pak paprsky, které jenom tak zmizely, právě aby existovalo jenom jedno řešení. Co by mi nevadilo, kdyby jejich "mizení" dávalo smysl, ale nějak jsem ho v tom neviděla.

A ne, jednoduché to rozhodně není.

siSINka_CZ
siSINka_CZ
Level 23 Level 23
9. 11. 2017 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, co tím "různě silné paprsky" myslíš.

Paprsek je celou dobu svého "svícení"/"cesty" stejně silný (výkonný, účinný) . Ale od zdroje svítí jen určitou vzdálenost, která není nekonečná. Pak se (během jednoho herního políčka) ztratí. Je to kolikrát k zlosti , ale je to jen další překážka k cestě hledání toho jediného správného řešení.

Souhlasím s tím, že ty rébusy jsou opravdu těžké. Kvůli překladu hry jsem ji "musel" odehrát celou a jednoduché to tedy nebylo, obzvláště ty bonusové levely jsou výživné

Ylbirda
Ylbirda
Level 1 Level 1
8. 11. 2017 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @siSINka_CZ

Máš samozřejmě pravdu, tohle jsem nějak moc zběžně přelétla. Ale i tak stále zůstává problém různě silných paprsků.

siSINka_CZ
siSINka_CZ
Level 23 Level 23
8. 11. 2017 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"...Také fakt, že paprsky se od zrcadel odráží podle toho, na jaké zrcadlo zrovna míříte (tedy jaký tvar má) a ne podle toho, pod jakým úhlem zrcadlo je, nepůsobí úplně přesvědčivě. "

Tomuto komentáři nerozumím. Ve hře v případě zrcadel zákon optiky "úhel dopadu se rovná úhlu odrazu" samozřejmě platí.

Reklama
Reklama