Kreativní ředitel hry, Alex Hutchinson se rozpovídal o způsobech, jak v Ubisoftu pracují s Connorovou povahou a emocemi.
"Altair je zabiják vedený povinností, Ezio zabíjí z touhy po pomstě. V trojce jsme si nemohli tohle klišé dovolit zopakovat. Chtěli jsme někoho svěžího a především vyzrálejšího, jehož činy by nebyly tak moc černobílé. Ostatně celou hrou se bude vinou ohromné morální dilema týkající se Connorových předků a jeho vztahu s nimi a s Angličany."
Connor tak bude daleko propracovanější charakter než Ezio a během hraní budou moci hráči sledovat jeho postupnou povahovou změnu. Však s ním také hráči stráví celý jeho život a budou přihlížet již jeho prvním krůčkům. Hlavním rozdílem oproti minulým dílům ale bude právě citová rozpolcenost a těžká rozhodnutí, která nebudou mít vždy jasná řešení.
"Snažíme se, aby naše hra bylo co nejvíce apolitická. Toho dosáhneme jedině Connorovou nestranností. Jeho jediným nepřítelem jsou Templáři a k jejich porážce tak střídá spojenectví s různými politickými uskupeními a rozhodně nebude věrný pouze jediné myšlence."
"Connor se snaží po celou dobu hry najít svým předkům z kmene Mohawků místo v novém světě, což je samozřejmě již od začátku odsouzeno k neúspěchu. Zároveň totiž bojuje s Templáři a je tak nucen se stavět na různé strany konfliktu a rozhodně nemůže vyhovět všem," dodal Hutchinson pro OXM.
Jak se tedy zdá, Ubisoft se nebojí experimentovat a herní scénář nás zavede do různých partnerství a situací, které budou prohlubovat Connorův charakter a nabídnou tak hráčům mnohem obsáhlejší zážitek. Hlavně už by ale hra neměla být tak citelně rozdělena na ty dobré a špatné.