Jednou z hlavní „postav“ má být samotný Bagdád.
O připravovaném Assassin's Creed Mirage se už od jeho oznámení mluví jako o komornějším dílu, který se má svou náplní a hratelností vrátit ke kořenům série. Několik zajímavých detailů nově v rozhovoru pro magazín Gamesradar prozradil kreativní ředitel hry Stéphane Boudon.
Oproti prvních dílům série se máme dočkat například výrazně bohatšího prostředí s větším množstvím interakcí a herních možností. Boudon konkrétně láká na neuvěřitelné a pohlcující detaily, díky kterým můžeme město Bagdád, kde se hra odehrává, považovat za jednu z hlavních postav.
V další narážce na starší díly zmíněný vývojář zmínil systém a chování davu. Assassin's Creed Mirage má v tomto směru nabídnout organičtější systém, který se má podobat zpracování většího množství NPC v Assassin's Creed Unity. Tento díl nabídl na svou dobu nebývale početné davové scény, což však kladlo nemalé nároky na tehdejší hardware.
Kromě důrazu na detailní zpracování města i jeho obyvatel se vývojáři měli zaměřit také na stealth. Boudon prozradil, že se vrátí ve starších dílech populární vrhací nože a kouřové bomby, které budeme moci v Mirage různě vylepšovat a přizpůsobovat dle vlastních preferencí a herního stylu.
Kreativní ředitel hry následně v rozhovoru zopakoval, že výchozím bodem projektu byla touha fanoušků po díle v komornějším měřítku, který by se vrátil k základním pilířům série Assassin’s Creed. O tom, zda se vývojářům tato vize podaří naplnit, se dozvíme v průběhu letošního roku, kdy Assassin's Creed Mirage vyjde na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S.