Assassin’s Creed Valhalla nejvýdělečnější hrou v sérii
Assassin's Creed: Valhalla Novinka Assassin’s Creed Valhalla nejvýdělečnější hrou v sérii

Assassin’s Creed Valhalla nejvýdělečnější hrou v sérii

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

38
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X/S Xbox Xbox One Nintendo Switch Switch

Podívejte, jak se v uplynulém čtvrtletí dařilo hrám od Ubisoftu.

Reklama

Se svými finančními výsledky za uplynulý kvartál se po řadě jiných firem pochlubil rovněž Ubisoft. Vedení společnosti nešetřilo superlativy. Zaznělo například, že hry od Ubisoftu nikdy nehrálo tak velký počet hráčů jako v tomto čtvrtletí.

Francouzský vydavatel si pochvaluje zejména prodejní úspěchy Assassin’s Creed Valhalla (recenze).

Už po vydání hry se objevily zprávy, že právě Valhalla zaznamenala nejúspěšnější launch (nejvíce prodaných kusů za první týden od vydání) v rámci celé série. Tento trend si hra očividně dokázala udržet i v dalších týdnech a měsících.

Podle Ubisoftu jde totiž o nejvýdělečnější díl v sérii. V počtu prodaných kopií za čtvrtletí by však stále měl mít prvenství třetí díl z roku 2012. Valhalla však i díky mikrotransakcím zajistila Ubisoftu vyšší příjmy než kterýkoli jiný díl značky. I z toho důvodu plánují vývojáři hru i nadále podporovat.

Vedení Ubisoftu si rovněž pochvalovalo prodeje svých her na nových konzolích. V první sedmičce nejprodávanějších her na PS5 a Xbox Series X/S se objevily hned tři hry od Ubisoftu.

Kromě Assassin’s Creed Valhalla, který byl druhou nejprodávanější hrou na nových konzolích, se do vybrané společnosti dostalo ještě Watch Dogs Legion a Immortals Fenyx Rising.

Watch Dogs: Legion (recenze) dosáhlo v prodejích na PS5 a Xboxu Series X/S na čtvrté místo a Immortals Fenyx Rising (recenze) na sedmé. Immortals se prodejně dařilo i na Nintendu Switch. Špatně se nevedlo ani Just Dance. Starší Just Dance 2020 uspělo zejména na Switchi, kde bylo osmou nejprodávanější hrou.

Do budoucna chce Ubisoft rozšířit své portfolio free-to-play a mobilních her založené na stávajících populárních sériích i nových značkách.

Kromě toho má být i nadále kladem velký důraz na dlouhou životnost a výdělečnost již vydaných titulů. Do této kategorie spadá třeba Rainbow Six Siege. Populární taktickou online střílečku z roku 2016 si celkem vyzkoušelo už více než 70 milionů hráčů. Jenom v uplynulých dvanácti měsících to bylo přes 15 milionů nových hráčů.

Assassin’s Creed Valhalla nejvýdělečnější hrou v sérii

Při pohledu do budoucna vedení Ubisoftu uvedlo, že se zatím nerozhodlo o navýšení cen svých her na nových konzolích z 60 na 70 dolarů/euro. Z chystaných titulů byla zmíněna připravovaná Star Wars hra od autorů The Division ze studia Massive Entertainment, která se ale nachází v rané fázi vývoje a její vydání je daleko.

K této informaci bylo dodáno, že hra využije po vzoru The Division engine Snowdrop. Ve stejném studiu nadále vzniká i hra z univerza Avataru, která by měla vyjít nejpozději na konci března 2023.

Lehce mimo pozornost zůstává i odložený Rainbow Six Quarantine. Ubisoft z důvodu koronavirové pandemie uvažuje, že název hry změní. Vydání je každopádně nadále plánováno na letošní rok.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama