Assassins Creed 2-Recenze
Blogy čtenářů Recenze Assassins Creed 2-Recenze

Assassins Creed 2-Recenze

Zdeněk Jaroš

Zdeněk Jaroš

První díl ASSASSINS CREED sklidil po celém světě vlny úspěchu, ale také kritiky. Já se osobně přiznám, že jsem patřil k té druhé skupině, mě…

První díl ASSASSINS CREED sklidil po celém světě vlny úspěchu, ale také kritiky. Já se osobně přiznám, že jsem patřil k té druhé skupině, mě prostěASSASSINS CREED nesedl a to hlavně kvůli ovládání a celkově na mě působila hra jako béčkoví titul.  Jak ale dopadl druhý díl? tak na to se pojďme právě teď podívat.Pokud jste nehráli první díl ASSASSINS CREED nezoufejte, téměř o nic jste totiž nepřišli. Hned na začátku shlédnete ve zkratce  děj prvního dílu. Příběh startuje v roce 1476, opět zasednete do tzv.animu tentokrát verze 2.0. Pomocí animusu se dostáváte z roku 2012 do roku 1476. Opět, jak již známe z prvního dílu budete pátrat po Zlatém jablku. Hlavní hrdina je tentokrát Ezio Auditore de Firenze, ano je to tak s Alteirem nemáte téměř nic společného. Hned na začátku příběhu shlédnete zajímavou cut scénu, kde se dozvídáte, že Eziův otec a bratři byli popraveni za zločin, který nikdy nespáchali. Otec Eziovi ovšem stihne povědět část rodinného tajemství. Společně s Eziem si tedy užijete opravdu spousty dobrodružství, budete objevovat krásy Benátek, Florencie a okolních vesniček a mnohem dalších věcí. Ezio se nachází v Itálii během renesance. Což autoři opravdu doložili krásnou grafikou. Pokud si chcete odpočinout od hraní, můžete nahlédnout do databáze, kde se dozvíte spoustu zajímavých věcí. Nebudu vám už dále prozrazovat příběh, ale pojďme se raději podívat na technickou stránku hry.

Přejděme tedy ke grafické stránce hry a celkovému zpracování hry. Co se týče optimalizace, hra je na tom  opravdu dobře. AC2 jsem rozjel na svém notebooku(grafika Nvidia GeForce 9600mGT, procesor Intel Core2Duo 2,26Ghz, 4 Gb ram DDR2 a OS Windows Vista Home Premium) na nejvyšší detaily.

Hra vypadá  po grafické stránce opravdu velmi dobře, ovšem rozsah textur není moc dobrý  a někdy se nestíhá grafika načítat(možná způsobuje pomalý HDD s 5400otáčkami). Celá hra běží opět, jak již známe z prvního dílu na volnosti pohybu, kterou můžeme vidět např. u známého díla  GTA(Grand Theft Auto). Celkově tedy máte pocit, že celé město je živé občané reagují na podněty a hra, tak působí velmi podařeně. Jako výborné zpestření hry mi přišla investice do vlastního města, například investujete do kováře a čím větší částku do jeho obchodu "vrazíte", tím větší budete mít při návštěvě slevu. Dále zde můžete také nakupovat, a tak se postupně dostávat k historickým zbraním atd.. Co se týče ovládání už mi přišlo mnohem lepší než v prvním díle, a tak se zde obejdete i bez gamepadu(ovšem pro lepší požitek ze hry ho vřele doporučuji). Ještě jsem zapomněl zmínit dohlednost ve hře, je také opravdu úchvatná, jediné co bych tedy hře vytknul je snad dočítání grafiky, což opravdu nepůsobí pěkně a celkově to kazí dojem z hraní. Autoři si opravdu dali záležet na grafické stránce hry a hra tak opravdu vytváří výbornou atmosféru  Itálie v 15.století. Opět, jak už jsme zvyklí z prvního dílu je zde absence multiplayeru, což ovšem nevadí, protože právě multiplayer by jsme se měli dočkat v chystaném pokračování s názvem Assassins Creed:Brotherhood, kde se dočkáme nejen multiplayeru, ale také důstojného pokračování příběhu.

Asi se divíte, že jsem zapomněl zmínit rozporuplnou proti-pirátskou ochranu, a tak se k ní pojďme ještě vrátit. Tak zvaná ochrana proti nelegálnímu šíření této hry mi nevykazovala sebemenší problémy "ale", ano je tu jedno velké ALE, myslím si,že spousta lidí dnes ještě nemá internetové připojení a pokud se mýlím, tak prosím promiňte, ale je opravdu hodně nefér, že pokud jsem si hru zakoupil, abych musel být stále připojen k serveru UBISOFTU a odesílal na server svoje soukromá data, kde se s nimi může cokoliv dít. Ano možná si myslíte, že přeháním, ale tato ochrana se mi opravdu nelíbí nejen, že znemožňuje hraní hry offline, ale dokonce ještě musíte posílat uložené pozice na server UBISOFTU. Doufám, že v budoucnu bude UBISOFT trochu lépe hospodařit s penězi a vykašle se na takhle stupidní ochranu a zaměří se spíše na kvalitu hry.Jelikož nejsem fanouškem této série a věnuji se především hraní závodních a akčních her typu Call of Duty, hru hodnotím jedině kladně.(TATO RECENZE VZNIKLA V DOBĚ,KDY JEŠTĚ NEBYL NA SVĚTĚ OFFLINE PATCH!!JELIKOŽ BYLA OVŠEM DOPSÁNA AŽ NYNÍ, PASÁŽ S KRITIKOU OCHRANY BYLA V RECENZI ZACHOVÁNA.)(jedná se o amatérskou recenzi, budu tedy rád za vaše postřehy a připomínky)

... zde pokračujte v psaní ...

Assassins Creed 2-Recenze

Hra,kterou by určitě nikdo neměl minout.