Skutečné náklady budou zřejmě ještě výrazně vyšší.
Vedení francouzské společnosti Ubisoft v nedávném rozhovoru s investory odhalilo několik zajímavých informací. Včera jsme vám například prostřednictvím samostatné novinky přinesli zprávu o chystaných live service titulech, mezi kterými budou hrát důležitou roli pokračování značek Ghost Recon a The Division.
Zájem ale vzbudil také dotaz jednoho z investorů, který se vedoucích představitelů Ubisoftu v čele s Yvesem Guillemotem zeptal na náklady nedávno vydaného Asassin’s Creed Shadows. Guillemot odpověděl, že náklady na vývoj přesáhly 100 milionů eur.
Část novinářů a zainteresovaných osob ale upozorňuje na to, že jde o překvapivě nízkou částkou, která může mít ke skutečným nákladům poměrně daleko. S jistotou totiž do ní nejsou započítány další dodatečné náklady včetně marketingu, který u AAA her tvoří významnou část celkových nákladů.
Na hře se navíc v průběhu let mělo podílet hned 14 různých studií uvnitř Ubisoftu, což poukazuje na to, že vývoj hry a její následné uvedení na trh nebylo levnou záležitostí.