Autoři Halo ukazují střípky z Unreal Enginu 5 a mění název studia
i Zdroj: Halo Studios
Halo Infinite Novinka Autoři Halo ukazují střípky z Unreal Enginu 5 a mění název studia

Autoři Halo ukazují střípky z Unreal Enginu 5 a mění název studia

Filip Svoboda

Filip Svoboda

10
Platformy Windows PC Xbox Xbox Series X/S

Ve vývoji je více her.

Reklama

Po dlouhé řadě spekulací potvrdili vývojáři série Halo přechod na Unreal Engine 5 a prezentovali video se statickými scénami vytvořených s pomocí nové technologie. Tým dosud známý jako 343 Industries současně oznámil přejmenování na Halo Studios.

„Při vší úctě, některé prvky enginu Slipspace jsou staré skoro 25 let,“ vysvětluje důvody ke změně Chris Matthews, art director týmu. Provozní ředitelka Elizabeth van Wyck dodává, že dosavadní technologie nepřiměřeně prodlužovala čas vývoje: „Nejde jen o to, jak dlouho trvá uvedení hry na trh, ale také o to, kolik času potřebujeme na aktualizace, přinášení nového obsahu a přizpůsobování se tomu, co hráči chtějí.“

Studio představilo takzvaný Project Foundry. Upozorňuje, že nejde o záběry ze hry, ale nemá jít ani o prosté technologické demo. Vytvořené scény mají věrně reflektovat budoucí podobu her ze série Halo.

„Naším záměrem je, aby se většina prezentovaných věcí objevila ve vyvíjených nebo budoucích projektech,“ říká šéf týmu Pierre Hintze.

Ve vývoji je aktuálně více her. „Nepřiměřeně jsme se zaměřili na snahu zajistit podmínky pro úspěch [live service] Halo Infinite,“ vysvětluje Hintze, „[ale přechod na Unreal] nám umožňuje soustředit se na vytvoření několika nových titulů v nejvyšší možné kvalitě.“


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama