Zpět na článek

Diskuze: Autoři Star Citizen propouští, končí i game director

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ancient_one

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tu hru dokončí až AI

VereWolf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně než pár propuštěných lidí (nelze z toho zatím vyvodit nějaký trend) mě zajímá tohle. První neveřejný test server meshing , pod NDA a zatím nemožnost cestovat mezi servery, i když jsou v rámci jedné RL(shardu). PIPELINE #star-citizen-leaks SERVER — dnes v 17:37 Today's Evocati TECH-PREVIEW playtest will be the first in a long series of Meshing playtests starting with Static Server Meshing! Today's build will consist of shards with 2 servers statically meshed with one running Stanton and another running Pyro along with server crash recovery. [17:37] For this first test, jump gates will not be enabled and it will be a choice to join from the launch menu PIPELINE #star-citizen-leaks SERVER — dnes v 17:45 100 players per system i.e., 200 players in one shard/RL (upraveno) PIPELINE #star-citizen-leaks SERVER — dnes v 17:55 You will be "locked" to the system you choose as your home location, at least for todays test. As for how to tempt you. Pretty please can some of you join Stanton 🙏 There's a lot more to do there right now (Pyro is far from complete in this test as this is purely tech focused) and we'll get the best data if things are reasonably balanced. Chat should be global for this series of SM tests, will change in the future. Travel between systems (will be) through the jump gates only. (Might have issues coming back if you don't know where the gate is in Pyro, other bugs aside :D) PIPELINE #star-citizen-leaks SERVER — dnes v 18:12 Just to clarify, no jump points in todays test. You'll choose the system you want to join from the front end menu. Both star systems however are part of the same mesh, connected to the same RL we're just not jumping between them... for now PIPELINE #star-citizen-leaks SERVER — dnes v 18:28 nothing new in Pyro today if you've seen it before.

Fabioozo86

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všichni velcí hráči se připravuju na třetí svetovou

Gregory Prdelník

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, tak Star Citizen už dokončen nebude, vsadím boty.

VereWolf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gregory Prdelník Jestli SC bude mít úspěšný release nebo nebude, tak to určitě nebude z této události. CIG má přes 1000 zaměstnanců, propuštěných bylo velice málo. Pokud je něco systémově špatně v CIG, očekával bych více Whistleblowers než jeden. Něco jako bylo na začátku existence CIG, s tím že CIG je v současností větší firma. Takhle to zatím vypadá, že zaměstnanec mohl narazit jen na špatný kolektiv v rámci firmy.

VereWolf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od kdy zdroj novinek je reddit? Jako utvářet si názor na redditu ok, ale pak těžko se ten názor může opřít o relevantní data. Tato novinka je horká ale raději bych počkal až malinko vychladne z důvodu objektivity.

VereWolf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím to jsou jen čtyři jména, z toho jen jedno vyjádření je negativní v současné době. Myslím, že stačí jen počkat jestli se v současné době jedná o nějaký trend, který je potřeba řešit nebo ne. Ke konci minulého roku došlo u Squadron 42 k feature ready a přesunu vývojářů ke Star Citizen, s tím že spoustu mechanik během toho to roku půjde ze SQ42 do Star Citizen. (např. roadmapa,) To také znamená, že během tohoto roku zmizí z SC většina placeholder mechanik, a zároveň se v SC buildu objeví dost prerekvizit, který můžou odblokovat další vývoj. S tím se pojí i technologie server meshing, kdy minulý rok byly dokončeny https://sc-server-meshing.info, které předcházely server meshing. S tím, že ke konci minulého roku, nám ukázaly první ukázku této tech, kdy jim pracovala v omezené aréně a nějakou dobu potrvá než bude připravena pro live. S tím se samozřejmě pojí určitý skepticismus, protože jednak mini arená je něco jiného než MMO univerze. Jednak to nemusí ustát backendové služby a jednak další možné bottlenecky, které můžou být těžko řešitelné nebo se řešit dlouho. V současnosti se testuje a ladí Replycation Layer jako samostatná služba, který je mezikrok k SM. Z mé zkušenosti běžel v rámci testování v některých testech dobře ale zaplnily se maximálně dva až čtyři servery, to v podstatě znamená, že backendové služby běžely na volnoběh a není jisté, že by to zvládlo live bez problému, plus nutná optimalizace a nutnost zvládnout SM tech. RL a SM pak umožní také připojení více hvězdných soustav. To znamená i zaměření na produkci dalších systému. SM má taky umožnit více obsahu jako zvířata a dalších NPC. To je další produkce, kam se CIG může zaměřit. To samo si říká o nějakou restrukturalizaci a možná k nadbytečnosti některých pozic. Samozřejmě pak záleží na CIG, jakým způsobem se k tomu postavilo. Jinak určitou větší restrukturalizaci naznačuje i to, že se všechny specializované gameplay týmy přejmenovaly na core gameplay.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VereWolf Takže všechno je v cajku. Už dvanáct let. Tak hlavně, že "hráči" jsou spokojení.

Phillios191

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další den, další propouštění...

Reklama
Reklama