Lišit se od sebe mohou v detailech.
Rozsah Baldur's Gate 3 je už nyní dechberoucí. Co však bylo prezentováno dosud nebylo vše. Podle rozhovoru pro Fextralife, který byl veden Chrystal Ding to vypadá tak, že rozměr tohoto díla bude ve finále epický. Hra totiž hráčům nabídne 17 tisíc variant zakončení, dvaadvacet podtříd, formovatelné noviny a 174 hodin filmečků. Pokud vám vzalo číslo prezentující počet konců dech, tak je třeba si uvědomit, že se bude jednat o alternativy disponující často minimálním počtem odlišností, takže rozhodně nelze počítat s tím, že by každý ze závěrů byl 100 % odlišný od toho předchozího. Počítat lze spíše s odlišeními prezentovanými skrze epilog.
I tak je to však lákavá myšlenka. Baldur's Gate 3 jasně ukazuje, že je možné i v současnosti vytvářet impozantní RPG, která se mohou klidně prezentovat jako AAAA tituly. Už aby tu byla finální verze. Ta dorazí 3. srpna na PC a PS5.