Battlefield 3 Close Quarters
Blogy čtenářů Článek Battlefield 3 Close Quarters

Battlefield 3 Close Quarters

V řadě za sebou, 3 DLC si jdou:  První jde si zpět do země jménem Karkand, s sebou si bere pár střípků z Battlefieldu 2; mapy, vozidla a zbraně. Jako…

Reklama

V řadě za sebou, 3 DLC si jdou:  První jde si zpět do země jménem Karkand, s sebou si bere pár střípků z Battlefieldu 2; mapy, vozidla a zbraně. Jako druhé následují  Close Quarters, neboli hezky česky těsné prostory, boje v tváří v tvář, to jsou přesně ty dominanty, které budou hrát prim. Preview právě z tohoto stahovatelného obsahu se vám nyní naskýtá k objevení…

 

 

 

Jedna z nejlépe prodávaných her v ČR se dočká již druhého přídavku. Řeč je pochopitelně o výborné vojenské akci jménem Battlefield 3. Jako první přišel na paškál přídavek jménem B2K (Back to Karkand), kterýžto měli majitelné sběratelské edice zcela zdarma. Ostatní si ho museli pochopitelně pořídit samostatně. Jako druhý následuje Close Quarters, z kterého čtete dnešní Preview. A do třetice všeho dobrého časem přijde i Armored Kill, o kterém určitě ještě bude řeč.

Naskytla se nabídka která se neodmítá; vyzkoušet si jednu ze čtyř plánovaných map připravovaného DLC Close Quarters. V pořadí již druhé DLC se bude tentokrát soustředit především na pěchotu. Celé se to bude odehrávat v moderních rezidentních bytech. Dispozice jsou následující:  Je zde mnoho místností v celkových proporcích několika tisíc metrů čtverečních naproti enormně rozlehlých bojištích, kde se boj odehrával doposud.

 

 

Běžíc skrze haly jsem se cítil okamžitě „jako doma“ a zážitek nebyl nepodobný zápasu z hry Modern Warfare, což je Battlefield'ův největší rival ze světa  online střílečkového hraní. Tento prvotní pocit ovšem postupem hraní stále více odpadal, jak jsem s hrou strávil více času a styl à la Battlefield začal vyvěrat na světlo.  Ovšem nenechte se mýlit, Close Quarters přináší především rychlejší tempo, voják-versus-voják, asi takový styl bojiště. Věnováno pro několik kol plných vašich oblíbených hraček (rozuměj zbraní). Právě tímto dominovalo pro posledních několik let právě Call od Duty.  Těsnějšími střety, rychlou akcí a žádném kempení. Nakonec jsem se do hry zahrával stále více a cítil se dobře, oběhl jsem patro doufajíc že zvládnu vítězné kolo, šel jsem přes jídelní a obývací pokoj, bazén, kulečníkovou terasu a kuchyni, kde právě zemřel člen jiného teamu.  Našel jsem nijaká oportunistická místa, kde měli lidé tendenci být skryti ale zatím žádné z nich se neukázalo být spolehlivé.

 

Jak čas utkání plynul ke svému nevyhnutelnému konci, pozoruhodný posun vykrystalizoval; vše se zpomalilo. Respektive tempo celé hry. Všichni najednou začali hrát přemýšlivěji. Nyní by to stálo za to porozhlédnout se kolem a zvážit, jak se celé hra odvíjí v tomto DLC. Myslím, že pár dalších faktorů s tím mají více co společného.  Takže zaprvé potřeba pro lepší hraní tkví ve výběru silnější zbraně, pro to být úspěšný.

 

Znalý letality v Call of Duty  Modern Warfare, sáhl jsem po samopalu, což se hned zkraje ukázalo jako celkem účinné řešení. Ale nebyla to ta „vítězná zbraň“ jako tomu bývalo u jiných her. Pokud má člověk „dobrý flek“ může díky tomu sebrat vícero nepřátel naráz. Postupem času mě útočné pušky doslova „trhali na kusy“ a přesně tak by tomu mělo být. Celá myšlenka efektivního dosahu související s rovnováhou poškození  se ukázala mnohem více jako rovnice,  vzít ze zbrojnice právě ten dobrý kus, který bych dokázal dát k dobrému využití.

 

Funkční destrukce o sobě nechá vědět velmi brzy. Prakticky všechny věci v interiéru objektu jsou stále rozbité. Krytí se záhy stává méně jistou věcí na obvyklých místech,  a míra krveprolití v oblasti začala dávat výstrahu, kde se schovat anebo bylo také dobré sledovat po očku kde se již hodně bojovalo. Přistihl jsem se, jak se plížím kolem, trochu více obezřetně, věnoval jsem více pozornosti do místa, kde jsem  čekal útok od lidí a přitom přemýšlejíc jak co nejlépe využít výhodu mé zbraně pro rychlé zabití... Nakonec podotýkám zdroj: shacknews.com, vlastní

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama