Battlefield Hardline - Dojmy z bety
Blogy čtenářů Článek Battlefield Hardline - Dojmy z bety

Battlefield Hardline - Dojmy z bety

LakilukCZ

LakilukCZ

Když se řekne Battlefield, okamžitě se mi v hlavě vybaví vybuchující tanky, nebe plné letadel a vrtulníků a zuřivé pěchotní boje. Novou odnož od…

Reklama

Když se řekne Battlefield, okamžitě se mi v hlavě vybaví vybuchující tanky, nebe plné letadel a vrtulníků a zuřivé pěchotní boje. Novou odnož od amerických Visceral Games si však budeme muset spojit s policejními složkami a zloději. Sluší Battlefieldu tento kabátek? Ano i ne.

 

Heist, Heist, Heist!

Do bety BF:H jsem se registroval ihned po tom, co bylo oznámeno její spuštění, téměř okamžitě však spadl registrační formulář. Měl jsem štěstí, že se mi tam podařilo proklouznout.Musím přiznat, že již od prvotního oznámení jsem byl ke hře skeptický. Vždyť je to přece BF 4 s jiným skinem, technikou a výzbrojí. Musím bohužel konstatovat, že předváděcí videa nelhala. Hra vypadá graficky identicky s Battlefieldem 4 a to ve všech bodech. I ty classy jsou fakticky jen přejmenované. Samozřejmě nějaké nuance tam jsou, ale i tak to vypadá, jako by Operator, Enforcer, Mechanic a Professional z oka vypadli svým předlohám z dřívějších her série. Každá třída má svoje osobní zbraně a výbavu. Jedinou výraznější změnou je systém odemykání nových věcí. Jednak ji odemykáte levelováním a druhak za vydělané peníze, které získáváte plněním úkolů, zabíjením nepřátel a dalšími běžnými věcmi. Z nových gadgetů zmíním Zipline, Grappling hook, plynovou masku a plynový granát. O praktické využitelnosti prvních dvou zmíněných osobně zatím pochybuji. K pohybu nám kromě vlastních chodidel dopomohou i osobní vozidla, motorky, a dva druhy vrtulníků.

Blood Money

V betě nalezneme jednu mapu (High Tension) a dva herní režimy. Heist a Blood Money. V Heistu mají zloději za úkol eskortovat dva balíčky peněz a policejní složky jim v tom musí zabránít. Lupiči mají situaci stíženou omezeným počtem tiketů. Velká zábavnost Heistu spočívá v tom, že přesně víte na kterém místě se zrovna odehrává bitva. Tenhle režim přináši svěží vítr do BF série. Neklade se takový důraz na techniku, ta vlastně v Heistu slouží spíše jako dopravní prostředek z místa A do místa B. Boje jsou tu hodně intenzivní a musím přiznat, že mě hodně baví.

V Blood Money mají oba týmy nashromáždit 5 milionů dolarů. Uprostřed mapy se nachází money pile, odkud oba týmy berou peníze. Je tedy jasné, že největší boje se odehrávají právě na tomto místě. Kromě toho můžete vykrást nepřátelskou dodávku a přenést peníze k sobě. Hratelnost Blood Money se občas smrskla na pobíhání sem a tam, kdy jsem se často snažil vyhnout konfliktu a donést peníze na místo určení. High Tension je dostatečně veliká na to, aby se to dalo zvládnout. Mapám z BF3 a 4 se však vůbec rovnat nemůže. Celý Hardline je neskutečně frenetický, stále něco vybuchuje a nemáte čas se nudit. Oproti Heistu se v Blood Money klade větší důraz na vozidla. Naleznete tu dva typy helikoptér a dokonce se objeví i LAV. Na Blood Money mi malinko vadí nereálnost. Když se dva gangy perou o peníze, přece k tomu nezdemolují půl města. Mimochodem, když už se Hardline odehrává ve měste, tak by se hodila přítomnost civilního obyvatelstva. Bylo by zajímavé schovat se mezi krčící se civily. Servery jsou pro oba módy nastaveny na 32 hráčů

Okoukaný vizuál

Hardline bohužel naprosto kopíruje audiovizuální stránku Battlefield 4. Týká se to grafiky, HUDu, battlelogu no prostě úplně všeho. Auta se chovají stejně, zbraně se chovají stejně, částicové efekty jsou stejné. No dobře, lékarnička má civilní skin. Tohle všechno by nemusel být nutně problém, ale EA za to bude chtít plnou cenu! Kdyby to bylo nějaké větší DLC nebo datadisk, tak si troufám tvrdit, že by nikdo neřekl ani popel, ale tahle politika se mi osobně vůbec nelíbí. Nevšiml jsem si žádného vylepšení destrukce, netcodu ani ničeho podobného. Padající jeřáb, který s sebou smetl i část budovy, jenž posléze zmizela v oblaku prachu mi na tváři vyloudil nefalšovaný úsměv. To jako vážně?

Závěr

Hardline by sám o sobě nebyl špatná hra, jenže problém je v tom, že tohle všechno jsme viděli už dvakrát a jiná omáčka to nezachrání.  Nazvat tenhle koncept jako Battlefield se mi taky nezdá úplně košér, ale je docela jasné, co se za tím skrývá. Každoroční soupeření z Call of Duty tu na nás vyskakuje znovu a znovu. Battlefield sice nikdy nebyl primárně o singleplayeru, ale třeba ho kluci z Visceral Games vytáhnou jako eso z rukávu, přesto pořád platí, že prodávat Hardline za plnou cenu je na bobříka odvahy. Lidé z EA asi rádi testují co všechno ještě hráči vydrží. Jaký bude Battlefield Hardline v plné verzi se přesvědčíme 24.října. Doplním, že i pro Battlefield Hardline se v budoucnu chystá otevřená beta.

Testováno na sestavě:CPU: Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHZ

RAM: 8GB DDR3 1333MHZ

GPU: NVIDIA GTX 660

OS: Windows 7 x64bit

 

 

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama