Bethesda značně upravila engine pro nadcházející hry
Starfield Novinka Bethesda značně upravila engine pro nadcházející hry

Bethesda značně upravila engine pro nadcházející hry

Martin Pritula

Martin Pritula

16

Údajně jde o největší mezigenerační skok od dob Oblivionu.

Reklama

Včerejší zprávu o akvizici Zenimaxu přišly na scénu také vyjádření Todda Howarda. V něm mimo jiné nastínil i technologii, na níž Bethesda své hry staví. Podle Howarda se navíc jedná o doposud největší mezigenerační skok a jeho vyjádření si můžete přečíst níže.

Naše nové technologie jsou optimalizovány pro vývoj velkých otevřených světů, které natolik rádi vyvíjíme. Generační skok nepocítíte pouze v grafickém zpracování, ale i v kvalitě streamování dat. Jedná se o největší úpravu enginu od dob Oblivionu a máme připravených spoustu technologických vychytávek, které naplno pocítíte při hraní nadcházejícího Starfieldu (což je mimochodem naše první nová značka za posledních 25let) a The Elder Scrolls VI.

Za vypíchnutí stojí, že Creation engine, který Bethesda Games Studios pro hry využívá byl od svého vylepšení pro Skyrim několikrát modifikován. Značných vylepšení se dočkal pro vývoj Falloutu 4 a ačkoliv to mnozí neradi slyší i pro Fallout 76 (online služby, nový systém nasvícení atp.)

Datum vydání Starfieldu prozatím bohužel stále neznáme, i když po včerejší akvizici je zřejmé, že hra bude představena na akci spojené s Xboxem. Od vydání teaser traileru už uplynuly téměř dva roky, a tak bychom na další ukázku nemuseli dlouho čekat.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama