Zpět na článek

Diskuze: Betu The Division hrál na nových konzolích rekordní počet hráčů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
24. 2. 2016 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem velice zvědav jak se hře bude dařit, pro mě to day one ale rozhodně nebude. Bojím se o obsah, repetetivnost misí, a chabý pocit ze střelby. Naopak atmosféra, prostředí a rpg prvky jsou velice fajn. PvP mě moc nezaujalo.

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
24. 2. 2016 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MachujaNapitchi: NENI NIC SLOZITEJSIHO SI INFORMACE OVERIT: Kamarade, ty perlis, overuj si je poradne ty at ze sebe nedelas porad pitomce;-)

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
24. 2. 2016 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MachujaNapitchi: No tvl ty slušně perlíš. Ani se nestačím divit jak si sem nablil.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
24. 2. 2016 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tím enginem se pleteš, Watch Dogs bylo postaveno na technologii Disrupt, která byla dříve použita u Driver: San Francisco pod názvem Reflections engine, ale pro Watch Dogs výrazně upravena. Navíc Disrupt vychází také z enginu AnvilNext a Dunia Engine - Assassin's Creed a Far Cry.

Je možné, že engine v The Division na Disrupt staví, ale jde o dost odlišnou technologii umožňující vývojářům mnohem více věcí. Navíc Watch Dogs vyšlo teprve v listopadu 2014, to už bylo Division nějakou dobu ve vývoji.

Každopádně není nic divného na tom, když společnost v rámci svých studií sdílí technologie. Kdyby tomu tak nebylo a každé studio by si muselo vytvořit svůj engine, tak se vývoj her výrazně protáhne a bude mnohem nákladnější.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
24. 2. 2016 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Machuj: ověřit si informace, to říkáš ty co tvrdi že to není RPG po 4 hodinách hraní BETY. Kde máš důkaz že snowdrop engin jeten samí jako ve WD nikde tak už si prosim dej políček a prestaň psát hlouposti.

Ty jsi fakt jen špatný sen, nejde tě brat vážně.

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
24. 2. 2016 02:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chesse: Není nic složitého na tom si informace ověřit.

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
24. 2. 2016 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darkzur kasli na nej, on je Brouk Pytlik co vsude byl a vsechno zna nejlip

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
24. 2. 2016 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darkzur: Jak jsem psal níže to, že se engine jmenuje jinak a má upravené prvky z toho nedělá jiný engine krásným příkladem je Gamebryo, které od roku 2004 používá Bethesda dodnes, jen ho v roce 2011 přejmenovala na Creation Engine vybrousila ho a přidala lepší animace to z toho ale nedělá jiný engine, tady je to stejný základ jako v případě Watch Dogs i AC Syndicate, který je upraven zase pro potřeby tohoto "žánru". Já napsal pouze svůj názor, který tady dva poté tři a teď 4 další lidé rozebrali natolik, že už se v tom viditelně každý ztrácí a plácá cokoliv jen aby zareagoval.

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
24. 2. 2016 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MachujaNaPitchi: promin, ale nemohu te brat vazne kdyz si tady vylevas "zlost" nad necim co si ani obhajit neumis. Jinak se bav a uzivej her co te bavi, je zbytecne se tady hadat a dohadovat- nazor je jedna vec, ale mel by mit hlavu a patu coz tvuj neměl bohuzel;-)

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
24. 2. 2016 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MachujaNaPitchi: watch dogs bezi na enginu DISRUPT [ odkaz ]

The Division na enginu SNOWDROP. [ odkaz ]

Promin kamo , ale nasekal si tady spousty chyb a ve spouste veci nemas pravdu.

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
24. 2. 2016 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darkzur: Ony tam ty prvky jsou celkem tři, které by se daly považovat za plnohodnotné RPG prvky jenže z bety jsou absolutně zbytečné pokud tedy nepočítám DZ, tam se určitě hodit budou ale já po celou dobu od prvního příspěvku píšu o SP hry a tam jsem neměl potíž za 4 hodiny co jsem hrál tam odstřelit jednoduše každého bez problému AI nabíhala přímo na mě ano nebyla absolutně tupá v interiérech se schopně schovávali nepřátelé a postupovali pomalu i tak prakticky, jsem je odstřelil vždy stejným způsobem, žádná výzva, kdy bych si řekl "A teď bych měl asi vylepšit skilly" v tom nebyla ani jednou jsem nezemřel, to obecně se mi nestává v dnešních hrách naposledy mě dostal Bloodborne a Zaklínač na "Pochod Smrti" a to jsem hrál snad každou AAA hru, která za poslední roky vyšla až na CoD, to pro mě skončilo s CoD 4.

Chesse: V Zaklínači ty prvky využiješ a musíš je využít, jinak nemáš šanci se dostat dále v Zaklínači je totiž perfektně zpracován RPG systém, který funguje parádně tady opakuji v BETĚ nenastal jediný moment, kdy bych potřeboval cokoliv vylepšit.

Malasnikov: Tak samozřejmě máš pravdu Mass Effect ukázal, že i střílečka může být pořádné RPG, The Division má blízko mechanikami k Dead Space, kdy ty věci tam jsou ale jsou tam vcelku bezdůvodně

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
24. 2. 2016 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si teda myslím že The Division RPG je...konkrétně MMO RPG. To že tam nejsou draci a meče a neodehrává se to ve fantasy středověku přece neznamená že to není RPG. Tenhle herní žánr může klidně být i střílečka. Ale ať si to každej nazývá jak chce, třeba sportovní hra, pro mě za mě.

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
24. 2. 2016 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, takze ty prvky v Division rpg nedelaj, ale ty same prvky v zaklinaci z nej delaj rpg? what?

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

machujanapitchi: co je RPG . . [ odkaz ]

Jestli pises , ze ve hre neni jediny RPG prvek ( jakoze nize v komentu pises) tak by ses mel fakticky kát:-) ) A precti si po sobe co pises dost si tam protirecis.

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chesse: Ne o Zaklínači nepadlo ani slovo Zaklínač je RPG, Bloodborne je Akční RPG ale The Division není v žádném případě RPG.

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takze podle tvy logiky je zaklinac (ciste teoreticky) pouha mlaticka?

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chesse: Asi se v tom ztrácíš, jelikož tyhle věci jsou v každé druhé hře jestli "Questy" které jsou v každé hře a žánrově odlišné Skilly, které byly dokonce už i v GTA: SA ti příjdou jako pořádné RPG prvky a dělají z této hry RPG, tak potom je už opravdu RPG každá druhá hra, která dnes výjde, protože skilly jsou už skoro všude a "Questy"? Jaký je mezi nimi v této hře rozdíl oproti dostáváním "Questů" v jiných hrách akčního žánru?

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Machuj: Bože kluku ty se mi snad jen zdáš, na ten stream jak to od zacarku do konce projdes se zakladnima zbraněma se taky podívám ale už ted mi je jasné že tam umřeš vickrat než v bloodbornu ty komiku.

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jelikoz za rpg prvek nepovazujes ani questy a dalsi veci jakobjsou skilly atd. tak hej, to bych rad videl.... akorat delas ramena a vis o hre velky prd .

A kde si vlastne sebral, ze Division ma stejny engine jako WD a Syndicate?

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chesse: Dobře pozvu tě na Twitch a klidně se s tebou podělím o to, že to dohraju se základním vybavením neměl jsem s tím problém v Bloodborne nebudu ho mít ani tady.

Zlobo: "Vždyť to ani nevypadá stejně tak jak by to mohl být stejný engine? " To myslíš vážně? Ty asi nebudeš žádný IT machr. Ne, jen jsem z generace kdy Hard obtížnost u hry znamenala opravdu Hard, takže to co bylo v betě pro mě byla procházka sadem, jestli tobě to přišlo nějak těžké, tak to potom asi budeš ještě "herní panic".

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MachujaNapitchi - Vždyť to ani nevypadá stejně tak jak by to mohl být stejný engine? Hele kam ty na to chodíš? Na tu tvojí blbost máš nějakou školu nebo jsi to někde koupil? Jo jo úplně jde vidět jak jsi to hrál když píšeš jak tam vletíš a vystřílíš všechny Hele že ty nemáš ani PC ani konzoli a jen si tu děláš z nás srandu?

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No chci videt, jak to dohrajes s tim vybavenim co dostanes na zacatku.... Prej nemaj vyznam....

Chapu hra se ti nelibi, ale psat tyhle ptakoviny je uz moc

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Semuel, Chesse: Bylo slíbeno RPG, ne RPG prvky to zaprvé a i kdyby to mělo všechno nějaký význam, tak ještě vám to neberu ale člověk to tam může všechno vystřílet aniž by cokoliv upravoval je to tam jen tak. Jako jedinou výmluvu teď můžete použít "ale ona je to jen beta" ale každý kdo není úplný amatér to bez toho dohraje i v plné verzi hry, tedy pokud tam není nucen to používat aby to na oko působilo zajímavě.

Zlobo: Hlupák budeš asi ty pokud věříš všemu co čteš, protože ono to na stejném enginu opravdu běží, to že je přizpůsobený k tomuto "žánru" na tom faktu nic nemění je to stejné jako když Gamebryo se přejmenovalo na Creation Engine, pořád je to ten stejný engine jen je lehce upraven to z toho ale nedělá engine nový.

AmonRa
AmonRa
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zlodo škoda.... chci první sehnat náký český partaky a pak to koupím. taky jsem chtěl koupit PC, ale finance byli nic moc kupoval jsem byt a hned dělala rekonstrukci tak zbyli peníze na xone jenom

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
23. 2. 2016 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AmonRa - Jo jo já mám PC. Já byl hodně skeptický a ubisoftu jsem nevěřil že udělá to co říká. Možná proto nejsem zklamaný a hra mě vážně baví. Navíc v betě nebylo odemčeno spousta věcí jako perky, vytváření věcí atd. takže jsem ještě hodně zvědav. Hru určitě koupím, dal jsem peníze za daleko větší kraviny

Semuel - Děláš jak kdyby jsi ho neznal, on tu věčně píše něco "moudrého".

MachujaNapitchi - Chápu je člověk napíše že ho to nebaví, nelíbí se mu to po grafické stránce ale že je tam není žádný RPG systém ale je to jen arkádovka? Nemám slov... A to že to běží na stejném enginu jako Watch Dogs a Assassins Creed Bože ty jsi ale hlupák fakt. Moc nečteš že?

Reklama
Reklama