Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Články

První ukázka ze Switch verze The Sinking City

První ukázka ze Switch verze The Sinking City

Hororová detektivka dorazí na další platformu.

31. 8. 2019 11:00
1
Launch trailer připomíná vydání hororu Blair Witch

Launch trailer připomíná vydání hororu Blair Witch

Pustíte se do hledání ztraceného chlapce v tajemném lese?

31. 8. 2019 10:00
Ve Stronghold: Warlords nebudou chybět výbušniny

Ve Stronghold: Warlords nebudou chybět výbušniny

Minutu a půl dlouhý trailer ze Stronghold: Warlords v gameplay záběrech ukazuje útok a obranu hradu. Pěchotu mohou nepříjemně překvapit výbušniny.

31. 8. 2019 09:00
3

Komentáře

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
23. 6. 2021 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Zvýšení návštěvnosti: To je super Martine, přeji to celému Zingu :-)

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
23. 6. 2021 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Já nemluvím o své současné práci, ale o minulosti na Zingu. V tom je poněkud rozdíl. Na Zingu jsem měl na starost úplně vše, zatímco u Indiana jsem zodpovědný pouze za určitou část celého projektu. Věř, že řešení komentářů to skutečně není. V současné době ti nemohu dát důkazy, protože je k dispozici nemám, nemám k nim přístup a pravděpodobně už ani neexistují. Tohoto jsem si skutečně zálohy nedělal, ale když budeš chtít a máš potřebný volný čas, tak stížnosti na urážlivé komentáře a opakování toho stejného dokolečka jistě najdeš i v archivu komentářů - pokud tedy je. To už fakt netuším, zda články staré x let mají stále komentáře. Hlavně po přesunu na novou verzi. Dle mého je spíše smutné, když se hráči zaobírají na webu věnované hrám politice, všeobecné nenávisti a urážejí se kvůli nějakým platformám ;-)

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
23. 6. 2021 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Nešlo pouze o recenze, ale o články o hrách od Sony celkově. Tys měl přístup do mého e-mailu a do systému s nahlášením komentářů? Nemyslím si, tak prosím nepiš, že to nemám přehánět. Vím velmi dobře, kolik jich bylo. Uvědom si, že Zing měl kolem 6-10 tisíc reálných uživatelů denně a početnou komunitu lidí, kteří na web chodili pravidelně několikrát za den. Mazal jsem pouze komentáře ve stylu spamu a urážky. To za cenzuru nepovažuji, zejména, když dotyčného upozorním, že by takhle psát neměl. Když se neponaučí, tak za to já už nemůžu. Jak jsem už psal, je na každém vedoucím magazínu, jak se zachová. Já některé blbosti, kterých bylo až moc, mazal, ale ne z důvodu, že by to vadilo mě, ale že to vadilo lidem. Nemá smysl to dále řešit. Je to minulost a vše bylo už napsáno. Tohle je už jen opakování.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
23. 6. 2021 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Je to velký rozdíl a ani já jsem si k novému Zingu nenašel cestu a to vše, co jsem cítil k jeho původní verzi. Na ten tvůj problém s účtem si pamatuji, při kopírování databáze došlo k problému a část dat se ztratila. Zkoušeli jsme to vyřešit, ale bohužel. Dodatečně promiň.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
23. 6. 2021 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Komentáře, které se vyskytují často u každého článku, lze považovat za spam. Tudíž dle pravidel je lze smazat. To, jak si to každý šéfredaktor nastaví, to už záleží čistě na něm. Já byl ze začátku benevolentnější, ale když se tento nesmysl objevoval pod každou recenzí, tak už toho bylo přes čáru a vysvětlování nepomohlo, tak jsem je začal mazat. Takže dle tvého názoru jsem měl takové hádky, které se objevovaly pod téměř každým článkem, nechávat? Dostával jsem stovky stížností na takové komentáře od jiných návštěvníků Zingu. Co se týče doporučení u Indiana, tak to se musíš obrátit na Fiolu, případně autora dané recenze. Což shodou náhod u Cyberpunku 2077 je právě Fiola. Ten Cyberpunk 2077 recenzoval na PC.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
23. 6. 2021 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan A to, že naznačuješ nějakou mou poruchu, to není urážka? Ok, tak ne no. Mojí největší chybou je, že jsem se obtěžoval a stále obtěžuji na podobné komentáře reagovat. V tomhle je Martin - zdá se - rozumnější ;-) "jako když ti tu x lidí psalo, že lezeš Sony sektě do zadku a recenze jsou prodané za Sony bony." Už to zase začíná :-D. Nikdy jsem od Sony neviděl ani korunu a recenze rozhodně nebyly podplaceny. Vždy to byl názor daného člověka na hru. Kdyby to bylo jinak, tak teď bych neměl hypotéku na barák a možná bych měl v garáži o pár aut víc :-D Myslím, že jsem tohle v komentářích často vysvětloval a jednoho dne už to zašlo za hranu a já takové komentáře začal mazat - důvodem bylo, že je neustále psalo pár jedinců dokolečka. "Pak je tu druhá věc, kdy se mažou jen komentáře, které se zrovna hodí a zbylé, kde uživatel hrubě urážel jiného tu klidně zůstali." Ano, takové věci se stávali, ale to nebylo ani tak z důvodu, že bych je já nebo někdo nechával schválně, ale z důvodu toho, že po jejich smazání se často smazaly i hodnotné komentáře přidružené v tom daném vlákně. Postupem času se nacházely možnosti, jak to udělat jinak. Plus, pokud se někomu nějaké komentář nelíbil, byla tu možnost ho nahlásit.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
23. 6. 2021 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Za ty problémy s novým webem jsem se už několikrát omluvil a klidně se omluvím znovu, nedělá mi to problém. Jako šéfredaktor jsem měl na to více dbát, ale ze svého mohu říct, že za podmínek, při nichž nový Zing vznikal, a za peníze, které jsem pro novou verzi měl k dispozici, jsme udělali maximum, co šlo. Nikdy jsem to přímo nepřiznal veřejně, ale strašně mě sralo, jak nová verze Zingu dopadla. Rozhodně to nebyl záměr, natož cíl cesty, která měla být delší a méně trnitá. Na novou verzi webu se muselo přejít z důvodu odchodu Saixe, hlavního programátora. Ten odešel rok poté, co Zing změnil majitele. V kódu se vyznal pouze Saix a bylo rozhodnuto, že bude méně nákladné udělat novou verzi webu než se snažit lepit a zlepšovat původní Zing, který se postupně rozpadal.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
23. 6. 2021 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Nikde netvrdím, že se proti mě všichni spikli. Pouze píšu, že chování určitých jedinců v komentářích překračovalo meze a bylo nutné zakročit smazáním komentářů. Asi už si pořádně nepamatuješ, co tu občas bylo za bordel - jak se pár lidí dokolečka hádalo kvůli platformách. Samozřejmě, potom ti jedinci začali křičet cenzura, poukazovat na chyby redakce, ale své chyby záhadně opomíjeli. Pokud ale hodláš urážet, tak nemá smyl se dále bavit. U Indiana si jen něco zahlédl a udělal sis rychle obrázek. Tak prosím.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
23. 6. 2021 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Tebe možná ne, ale většinu ty hádky už unavovali. Byly zcela zbytečné a vyhrocené. V jednu dobu jsme dostávali stovky stížností a návštěvníci se jasně vyjadřovali i v komentářích, že už toho mají plné zuby a nechtějí stejné hádky číst pod každým článkem. V tu dobu jsem se s jádrem redakce rozhodli, že už toho bylo dost a rázně proti těmto zbytečným hádkám zakročíme. Neřešili jsme je pouze my na Zingu, ale také další české magazíny. V jednu dobu bylo zkrátka in se hádat o všem možném, včetně platforem a utvrzovat ostatní stále do kolečka, že ta moje platforma je lepší než ta jeho. "byly časy kdy jsme tu byli rádi za každej koment…" - jaké to byly prosím časy? Zing nikdy neměl problém s komentáři. Měl velmi aktivní komunitu a díky spolupráci/propojení s Indianem i v době svého startu 23. 6. 2010 (dnes je to 11 let) na něm bylo velmi živě. Později k aktivitě přispíval systém s odměnami za komentáře a aktivitu na webu. Až s přechodem na novou verzi webu s Wordpressem došlo k poklesu aktivity.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
22. 6. 2021 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 O jakém měknutí to prosím mluvíš? Jako, že jsem mazal komentáře, kde jsi ty a pár dalších někoho uráželi, snažili se všem cpát své názory a dělali z diskuze bordel, který všechny ostatní otravoval? Pokud jo, tak se dodatečně omlouvám, že jsem tebe a pár dalších nenechal si dělat, co se vám zamanulo :-D

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
22. 6. 2021 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Líbí se mi, jak píšeš, že mám sluníčkový mozek. Fakt se mi líbí, že soudíš někoho, koho neznáš. Ale co čekat od někoho, kdo si nedokáže přiznat/uvědomit své chyby a i po letech bude tvrdit: já nic, já muzikant. Tak si to tvrď dál. Třeba jednou ti to všechno dojde. Dnes je zbytečné ti cokoli vysvětlovat, ale aspoň napíšu, že i to tvé "píšu trosku vic ostre" je občas přes čáru. Martine: Klidně to smaž. Nechci tady rozjíždět off-topic ;-) Jen jsem chtěl odpovědět, kdo to z vývojářů Project Cars chodil na Zing a odpovídal na komentáře.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
22. 6. 2021 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 ou, mrdlo v palici. To je dosti silný výraz, ale když myslíš, tak mysli. Nemá smysl, abych tě tady přesvědčoval atd. Jen napíšu, že kdybys psal slušně, neurážel ostatní, tak žádný ban nedostaneš. Každý má nastaven metr jinak, Martin je benevolentnější, tak buď rád a užívej si to dokud můžeš ;-)

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
22. 6. 2021 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Za diktátora mě označují pouze ti, co nevědí, jak se chovat v diskuzích. Takovým se to - bohužel - musí připomínat. Pár jich bylo v době mého dlouhého působení na Zingu a pár jich je i u Indiana. Ale jinak děkuji za optání. Nadále mě baví dělat to, co je mou náplní práce. A jen pro vtipálky; cenzura to opravdu není ;-) Ale ty už sem asi tolik nechodíš, když máš jen Level 23.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
5. 9. 2019 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Groo: Jak správně poznamenal Strec. Psal jsem tohle mnohokrát a dodával jsem, že se to pokusíme řešit. Já to řešil s x programátorama, sháněl nové programátory, ale nikdo tuhle funkci nechtěl udělat, protože by to bylo strašně náročné. Dokonce mi říkali, že si nejsou ani jisti, zda to jde udělat pro Wordpress. Strec: Na novou verzi webu se přecházelo z několika důvodů. Mj. to bylo, že se ve starém Zingu nikdo nevyznal (s prodejem odešel i Saix, tedy hlavní a jediný programátor Zingu). Po letech se začal Zing de facto rozpadat, kdy přestávaly fungovat různé věci atd. Dalším důvodem byla mobilní verze, aby byla stejná jako ta hlavní verze. Nemyslete si, taky mě mrzí, že starý Zing neexistuje, ale muselo se k tomu přistoupit a nový Zing se udělal dle finančních možností, které jsem měl k dispozici.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
2. 9. 2019 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Problém je, ze WordPress nemá žádné notifikace, jen ty přes e-mail. Muselo by se vše naprogramovat s to stojí peníze a ne zrovna málo. Ale třeba na to Martin peníze najde. Sám si to přeju.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
2. 9. 2019 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Ano, za vše mohu já. Jak jinak. Šéfredaktor má na starost obsah a ne technickou stránku. To je nutné si uvědomit.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
2. 9. 2019 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Katanna Přečti si můj článek s rozluckou, kde to píšu. Zing jsem dělal 9 let. To je dost dlouhá doba. Zkratka se chci posunout. Zing se nepotapi.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
31. 8. 2019 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Laddys Ne. K této hře titulky nebyly nikdy oznámeny.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
29. 8. 2019 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@carhrozny Uplay Plus bude ale pouze na PC, tady se bavíme o všech platformách. Plus bude určitě nutné při aktivaci na zkoušku zadat kreditní kartu, což někteří lidé neradi dělají, případně kartu vůbec nemají.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
29. 8. 2019 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LonelyAngel Kdyby sis přečetl článek, tak to víš. Je to psáno v posledním odstavci ;-)

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
28. 8. 2019 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk 5 až 6 hodin a každá hra bude mít svůj příběh. V plánu už mají snad pět dílu.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
28. 8. 2019 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Katana To jsme psali, že ho přidají ;-)

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
27. 8. 2019 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strec Myšleno tak, ze ho můžeš volné prozkoumávat.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
27. 8. 2019 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ergonaut69 Na všechny. Je to označeno v novince.

Reklama
Reklama