Cyberpunk 2077 při vydání nebyl v nejlepší kondici. Samozřejmě tu byla řada lidí, kterým hra běžela pěkně, avšak vedle nich se nacházelo také nemalé procento, jemuž rozhodně nefungovala tak, jak by měla. Nejvíce zasažena byla "stará" generace konzolí, na níž následně ani nevyšla veleúspěšná expanze Phantom Liberty. Právě zdar tohoto rozšíření měl být dle tvůrců způsoben mimo jiné problémy základní hry. Pawel Sasko to prezentoval tak, že kvůli obtížím prošlo studio zásadní proměnou.
Jednou z priorit se stala snaha vyhnout se za každou cenu výraznému tlaku na vývoj, který z velké míry vedl k počátečnímu negativnímu přijetí Cyberpunku 2077. Upravena byla také řada mechanik tak, aby si je hráč co nejvíce užil, díky čemuž expanzi komunita hodnotila velmi pozitivně. Přestože je vývoj tohoto projektu už u konce, CDPR chce z této zkušenosti těžit i při vývoji svých dalších her, včetně Zaklínače 4, který dorazí bezpochyby na PC a také na budoucí verze konzolí PlayStation a Xbox.
Reklama
Reklama
Pravidelný přehled novinek
Věděl(a) jsi, že pravidelně odesíláme přehled novinek? Přihlas se k odběru mailového newsletteru ve svém profilu.
Více informací najdeš
zde.
Podívej se na
ukázku.
Komentáře
Nejsi přihlášený(á)
Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.