Zpět na článek

Diskuze: BioShock 4 bude využívat Unreal Engine 5

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
1. 6. 2021 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se hlavně bojím toho otevřeného světa. Nechápu tu potřebu všude cpát open world (fakt to nemusí mít každá hra, ale je to trendy no...).

fghfgh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Tak ono to neni uplne o openworldu. Spis to je o tom, ze zmenili streaming levelu (jak a kde se nacitaji), takze je lehci delat vetsi mapy.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
31. 5. 2021 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je ještě daleko...

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
31. 5. 2021 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, hlavně než novou grafiku by to chtělo, aby vyřešili obrovský problém s velikostí zdrojových dat. Protože sice UE 5 umí vykreslit miliardu pixelů na scénu s nároky UE 4 (není zapotřebí nejmodernější karta ve sli - Unreal Engine 5 slibuje hraní ve 4K při nárocích 1080p), ale data mají prý obrovskou velikost, vedle kterých jsou Call of Duty se všemi přídavky a opravami zanedbatelná titěrnost... Aby ke každé hře nemuselo být nově také přibaleno 50 TB SSDčko... Ale mají ještě čas to vychytat. V každém případě velkoobjemové hry pod UE5 jsou dost velká hrozba pro spoustu hráčů. To okouzlující demíčko UE5 zabírá "nádherných" 100 GB... A teď si představte AAA hru...

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Jsem rád že mám 3TB v SSD :D

jgfghhhgg

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Velikost zdrojovych dat v editoru a velikost buildu je hodne velkej rozdil. Bezne dnes mas velikost hry i pres 200gb a build ve vysledku jen treba 50. Napr. textury - zdrojovy textury ve hre nepouzivas, ale v editoru je mas treba 4096 16x vetsi nez ve hre 1024). Problem v demu je to, ze naimportili zdroje z megascanu, kde jsou i osmitisicovky. Vetsinou se to tak dela, abys pak mohl jednim klikem menit velikost dle potreb, nebo mohl rict, kdyz delas cutscenu, aby se povolilo dvojnasobny rozliseni nez ve hre (4 nasobna velikost). Pak jak cookujes build, tak se to zmensi. Problem je spis v tom, ze k vyvoji potrebujes dost delo. Nemluve o siti, backupech a pod.

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že než se začnou sypat hry na tomhle enginu, tak už budu mít novou grafiku :D

Reklama
Reklama