Strauss Zelnick se vyjádřil k problémům s vývojem.
Týden zpět se objevily informace o dalších problémech s vývojem hry BioShock 4. Vydavatelství 2K údajně nebylo spokojeno s narativní stránkou hry a tudíž došlo k dalšímu restartu projektu, alespoň co se týče příběhu. Rovněž došlo k řadě změn ve vedení a všechny tyhle novinky vedly k obavám komunity, zda se ještě vůbec někdy čtyřky dočkáme. Na tuhle otázku i řadu dalších odpověděl v nejnovějším rozhovoru pro IGN šéf Take-Two, Strauss Zelnick.
„Hra určitě vyjde, to jsem vám schopen s rukou na srdci bez jakýchkoliv problému říct,” uvedl Zelnick. V další části rozhovoru se věnoval i jiným tématům, mezi které spadá například délka vývoje. Ta podle dostupných informací dosahuje už deseti let. „Nebavíme se o tom, jak dlouho trvá vývoj. Jedenkrát jsme byli nahoře, pak zase dole. To je asi to nejpřesnější přirovnání. Navíc si studio prošlo změnami ve vedení. I přes tohle vše je potřeba říct, že máme před sebou těžký úkol s uctěním odkazu BioShocku a samotného Kena Levina. Nejdůležitější je pro nás zajistit, že si hra ponechá BioShock DNA, ale zároveň se posune kupředu. To je pokaždé ta největší výzva. Myslím si, že na to máme, ale jednoduché to rozhodně není.”
Není tajemstvím, že vývoj her (speciálně těch AAA) se s postupem času čím dál tím více protahuje a i k téhle skutečnosti se šéf Take-Two vyjádřil. „Myslím si, že to je odraz faktu, že zábavní průmysl jako celek dospívá. Zákazníci hledají kvalitu a každý si uvědomuje, že jejich nároky jsou po právu vysoké. Naší strategií bylo odjakživa poskytovat tu nejlepší zábavu, nikoliv nejvíce zábavy. Samozřejmě, někdy nám to nevyšlo, ale podle mě se jednalo o pouhých pár případů,” zakončil myšlenku Strauss Zelnick.
Vývojáři pracující na BioShocku 4 se kromě prací na hře samotné nyní strachují i o svou budoucnost. Interní schůzka totiž napověděla, že studio má v plánu být pružnější a efektivnější, což si mnozí vyložili tak, že by se mohlo jednat o potenciální vlnu propouštění.