Zpět na článek

Diskuze: Bitva generací: Video porovnává Forzu 5 s Gran Turismem 6

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Himer
Himer
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jezdím uz GT6 nejaky den a s vypnutyma asistentama a zadek pri projeti zatackama ustreluje zalezi taktez jake ma auto intermedia (gumy)

Chce to si obe hry zahrat a pak porovnavat.

Krtko
Krtko
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to isté platí o PS fanboys

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlupáka, který si nedá říct, už se dá jedině ignorovat.

Krtko
Krtko
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

👍 konečne

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

/ignore

Krtko
Krtko
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to sériové auto, jeho aerodynamika sa s GTčkami, ktoré sa dajú vidieť na Le Mans nedá porovnávať...len preto, že je rýchle, to neznamená, že nie je sériové...sériové znamená, že sa vyrobilo viac kusov...preto SÉRIA a môže si ho kúpiť "normálny" (síce dosť bohatý) človek...

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
16. 12. 2013 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, Huyara je naprosto sériové a obyčejné auto Evidentně se tu bavíme s nějakym trollem a mě už to nebaví, takže na to kašlu

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
16. 12. 2013 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

seriove auto Huayra dobre ty.... . naprosto spodprumernou aerodinamikou.... 👍

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
16. 12. 2013 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proto se dodržujou brzdný body a brzdí se sice rázně ale s citem. Navíc nevim proč by mělo auto při brždění někam lítat, když jediný co se stane je to, že se veškerá váha přenese na předek. Proto taky můžeš po rovině brzdit mnohem víc, než když brzdíš v zatáčce.

Krtko
Krtko
Level 1 Level 1
16. 12. 2013 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zarytí fanboys...čo k tomu dodať vy, chlapci, asi nechápete, na čo narážam...toto sú sériové autá, nie pretekárske špeciály určené len a len na trať, takže nehrozí, že by mali taký prítlak, ako majú takéto autá, ktoré sa kvôli rôznym krídlam a hlavne kvôli svetlej výške na obyčajnú cestu NIKDY NEDOSTANÚ...podľa teba má teda sériová Huayra taký prítlak, že dokáže spomaliť o niekoľko stoviek kilometrov za hodinu bez toho, že sa jej pri brzdení vôbec pohol zadok...ak si toto myslíš, tak dovoľ, aby som sa ti zasmial a chcelo by to vyskúšať nejaké doučko z fyziky

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
14. 12. 2013 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krtko-Reknu ti jedno meles apsolutni kraviny. Vis ono kdyz hrajes simulator coz se ani o jedne Forze ric neda tak se snazis zajet co nejlepsi cas a projet kazdou zatacku co nejcisteji. Viz zminovana F1. Ale jezdit do zatacky smykem to se nerovna ani dobremu casu a ani nerika cisty prujezd. Proste a jednoduse je to hovadina ale pro male deti je to urcite to WOW ktere dela Forzu lepsi nez GT serii v tomhle te chapu...

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
14. 12. 2013 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já přece vím, že auto může dostat smyk D Podle tebe a toho co mi tu tvrdíš ty, to ale vypadá, že fyzika v Gran Turismu je úplně na ***, protože s Huyarou ve skutečnosti určitě vůbec nejde jezdit čistou stopu podle tvého...o Vettelovi a jeho kontrole trakce tu nezačínej, nebudem si kazit den

Krtko
Krtko
Level 1 Level 1
14. 12. 2013 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a trate nie sú hrboľaté? sú, hlavne staré, čo Le Mans určite je...a okrem toho, ako vieš, že to nebolo urobené naschvál? urobil to ten na tom videu, prečo by sa to nedalo v hre? a aj v reálnom živote sa stane, že auto sa pretočí aj bez zámeru, môže byť neviem ako vyspelé, stať sa to môže aj spomínanému monopostu F1, ani aerodynamika len tak neskrotí 750 koní, nie ešte sériovo vyrábané auto...a aj pri brzdení sa môže auto dostať do šmyku, tak neviem, čo si ty myslíš...asi že je to len tak, že auto drží ako prilepené...a že ide ako po koľajniciach, nie? .... to možno tak Vettelov Red Bull ...

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
14. 12. 2013 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tomu sice robí, ale na hrbolatý silnici které je určená pro běžný auta. A nevim cos jako chtěl dokázat tim videem, podívej se na nějaký, kde jedou na traťi a snaží jet co nejrychlejš, ne tak aby to bylo efektní v tv/youtube Nehraju si na nic, ty jen meleš kraviny i když absolutně nic nevíš jak je vidět. Nevím proč by Huyara, která je přilepená k zemi a ještě jí k ní tlačí aerodynamický prvky, měla pořád jezdit smykem jako ve Forze, když tak nejezdí ani můj křáp s rozmr*anym podvozkem a nic moc gumama Viděl jsi někdy F1? Zdá se ti, že by pomalu každou zatáčku jeli smykem, nebo by jim při brždění něco někam lítalo?

Krtko
Krtko
Level 1 Level 1
14. 12. 2013 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v čom prosím ťa na GT6 nemá? dokáže mu konkurovať aj bez zmeny denného cyklu a zmien počasia, to o niečom svedčí

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
14. 12. 2013 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Forza 5 ve finale nema na GT6...ten je jasny vitez a jeste k tomu je "pouze" na current PS3! ! ! ! He, docela vysmech.

Krtko
Krtko
Level 1 Level 1
14. 12. 2013 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chceš povedať, že auto, ktoré má 730 koní sa pri brzdení do zákruty ani nepohne? ani pri výjazde z nej? máš pravdu, nešoféroval som auto, ale pochybujem, že si jazdil s niečím (ak si vôbec jazdil) , čo má viac ako 200 koní, takže sa tu nehraj na preteKára...[ odkaz ] sleduj tak od 9: 45, čo bude to auto robiť vo výjazdoch zo zákrut, ty aerodynamik

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
13. 12. 2013 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, tak se totiž sportovní auto tohohle typu s jeho aerodynamikou a technologickýma vymoženostma má chovat a né jezdit smykem i po rovině jako ve Forze. Btw: nevím jestli už jsi někdy řídil auto, ale na základě tvého příspěvku o tom velice pochybuju.

Krtko
Krtko
Level 1 Level 1
13. 12. 2013 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pozri sa, ako ide do tých zákrut...tak buď je tá fyzika úplne odveci, alebo má zapnutých pomocníkov...šak to ako keby 50kou išiel kľud, pokoj, zadok sa ani nepohne, to auto je ako pribité k zemi...a ten štýl, akým tie zákruty prechádza to auto, to radšej ani nekomentujem

StreetGladiator

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a největší palba je že v GT6 má spa navíc 24h cyklus + změnu počasí

TegtmejerGaming
TegtmejerGaming
Level 1 Level 1
12. 12. 2013 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedá se to srovnat , obě jsou luxusní

Alcatras
Alcatras
Level 1 Level 1
12. 12. 2013 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslel jsem, že když Forza je na next gen, tak bude mít o něco lepší grafiku, ale nějaký velký rozdíl nevidím. Spíše jsou tam lepší efecty.

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
11. 12. 2013 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Detaily, obě hry vypadají krásně. Sony: A mezi těmito dvěma hrami vidíš nějaký výrazný graficky rozdíl ? Já tedy vůbec žádný. Jediné co je v tomhle pohledu tedy pořádně ubohé/potupné pro MS je právě to, že jejich , , nextgen'' Forza vypadá úplně stejně, jako Sony , , oldgen'' (jak říkáš ty) GranTurismo

SonyXperia
SonyXperia
Level 1 Level 1
11. 12. 2013 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubohé, jak někdo může srovnávat Nextgen s Oldgenem? Potom je na tom teda relativně lépe PS3 ne?

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
11. 12. 2013 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ne snad?

Reklama
Reklama