Aktivní komunita je pro tvůrce důležitá.
World of Warcraft letos slaví 20 let od svého vydání. Aktuální viceprezidentka Holly Longdaleová se proto rozhodla, že by stálo za to ohlédnout se za cestou, kterou toto legendární MMORPG během minulých let urazilo. Sama se k vývoji připojila v roce 2020, načež odstartovala cesta spojená s větším množstvím obsahu, transparentností a také dodržováním termínů. I když nebyla součástí vývoje od samého začátku, vnímala WoW po celou dobu jeho existence jako hráčka, díky čemuž nyní dokáže efektivně naslouchat fanouškům.
Dost zásadní pro její kariéru bylo vydání Shadowlands, které představovalo jeden ze slabších střípků celého obrazu. Naštěstí se dle ní studio skrze Dragonflight vrátilo k tomu, co si komunita žádala. Právě schopnost vnímat hráče a naslouchat jim je něčím, co by Longdaleová chtěla dlouhodobě změnit. Ideální by dle ní bylo aktivně poslouchat, co hráči chtějí, a následně to převádět do herního světa. Do World of Warcraft aktuálně míří na PC expanze The War Within, takže už za pár dní uvidíme, jak moc Blizzard reálně poslouchá hráče.