borderlands-2-dojmy-z-hrani-9
Blogy čtenářů Článek Borderlands 2 - dojmy z hraní 9

Borderlands 2 - dojmy z hraní 9

Pozor, spoilery.

Reklama

Pozor, spoilery.

 

Souhrn:Plnění misí v Sanctuary a dalších lokacích, ničení Jackova výstavního Opportunity, získání klíče k Warrioru překonáním death wallu, bunkru a Jackových dveří.Dosažený level: z 26 na 31.

 

Lokace Sanctuary

 

Mám Moxxininy fotky (nebo čí jsou) odevzdat Moxxi nebo Marcusovi. Marcus za ně slibuje zbraň, jenže snímky patří Moxxi, dávám je jí. Nabízí mi flašku, kupuji tři a jsem opilý (kolem mě lítají bublinky).       

 

Odevzdávám další splněné úkoly a leveluji na 27.

 

Po pěti pokusech vytáčím jackpot v podobě trojitého triple eridia a z automatu se sype 12 eridiových cihel. Škoda, že nepadl jackpot s Marcusovými hlavami, za ně bych asi dostal žlutou zbraň.

 

U Marcuse znovu odevzdávám Moxxininy fotky (myslel jsem, že jsem je předal Moxxi) a mám si za ně vzít pušku za 300 nebo relikt za 1200. Obtížný výběr.

 

- Jako vedlejší úkol mám posbírat audiology. Všechny se válí na zemi, žádný není ukrytý třeba na střeše.

 

- V rámci vedlejšího úkolu se mi nedaří pozvat Moxxi na oslavu pořádanou claptrapem (nezobrazuje se mi u ní symbol "mluvit"). Ukončuji, načítám hru a oslavu mám označenou za failed. U claptrapa ji spouštím znovu a s Moxxi zase nejde mluvit... z boku (zprava) naštestí ano. Party začíná a já stojím dvě minuty před claptrapem a občas udělám, co řekne.

           

V Sanctuary dostávám volitelné mise, jdu je plnit.

 

- V lokaci Dust mám střílet do jedoucího auta a sebrat deset vypadlých sudů. Toť vše.

 

- Ve Wildlife lokaci je třeba na třech místech pustit zavřené potvory a následně je ubránit před vojáky. Kolem nepřátel už jen probíhávám, byť na dvou místech s nimi musím bojovat a donutit je tak přivolat posily, jenž otevřou bránu a pustí mě dál. Pro levelostní rozdíl (já 27, nepřátelé 20-22) nuda. Po splnění se mám jako vždy vrátit k teleportu. Řeším to ukončením, načtením hry.

 

- Další mise je pokračováním soubojů konkurenčních gangů z minula. Vtipně graduje vystřílením hospody a volbou, ke komu se připojit v okamžiku, kdy gangy stojí proti sobě na nádraží. Ze zabitého vůdce jednoho z nich vypadává třetí žlutá zbraň, silná pistol s optikou. Díky levelostnímu rozdílu opět hratelnostní nuda.

 

-----

 

Lokace Thousand Cuts

 

- Sběr poetických lístků. Nuda.

 

- Je zde šílenec z minula, tentokrát se mnou mluví. Mám ho střelit do obličeje a... nepovinná mise splněna. Drsný humor a to je vše.

 

- Nepřátelé dosahují maximálně 23. levelu (já 27).

 

+ Potvrzeno, zuřící goliashové si bojem zvyšují level.

 

+ Po delší době příběhová mise a hned dobrá přestřelka. Ve fabrice na mě místní boss posílá svou sebranku, až zbude sám. Finální souboj se však nekoná, neb jde o Bricka z jedničky. Udělal jsem na něj dojem, pomůže mi proto s překonáním bunkru.

 

Přímo v továrně Bricka napadnou Jackovy žoldáci. Mám mu jít na pomoc, místo toho propátrávám zdejší interiéry (na obrazovce není odpočítavadlo času, hra na mě tedy počká).

 

Brick funguje jako týmový parťák v coopu. Když někoho zabije, přičtou se mi xp.

 

Za nalezení všech náhrobků se mi zvýšil badass rank.

 

- Vedlejší mise, ve které mám pro Scootera nafotit mrtvého banditu, rozbitého robota a rostlinu. Hratelnostně slabé.

 

-----

 

V Sanctuary rozmlouvám s Rolandem a Brickem. Claptrap mi prý zajistí průchod death wallem a Brick bunkrem, jen musím nějak dostat Jacka, abych mohl projít dveřmi autorizovanými na něj. Beru volitelné mise a jdu je splnit před tím, než se do Jacka pustím.

 

- V lokaci Dust mám najít audiolog a zabít chlápka. Nudné.

 

Přecházím na level 28.

 

V lokaci Thousand Cuts mám zapíchnout tři "louče" a ubránit je před roboty o maximálním levelu 23 (já 28). Napoprvé neuspěju, nevím, co dělat.

 

-----

 

Lokace Opportunity

 

Do Jackova výstavního města mě tentokrát zavádí mise. Tušení blížícího se konce hry mi paradoxně dodává chuť ke hraní.

 

Sestřelili jsme se současně, já a badass constructor. Bojuji o život, jenže nemám s kým.

 

+ V rámci mise mám svrhnout Jackovy sochy pomocí hacknutého cunstructoru. Kolem každé se strhne intenzivní přestřelka (maximální level nepřátel je 25, já 28). Napoprvé constructor neubráním, ale stačím zabít badass robota, ze kterého vypadává sniperka s poškozením 1500 (stávající dávala 600).

 

- Úkol zní, poslechnout si 5 nahrávek u Jackových soch. Vtipné, ale hratelnostně nudné.

 

Mám zabít Jackova dvojníka. Je slabý, má level 24.

 

+ Mám zabít jakéhosi Foremana. Má level 25 (já 28). Jde o větší výzvu, než v případě dvojníka. Ve Foremanově kontejneru nacházím výbušniny. Při vylézání mě přepadne constructor s třemi vrtulovými roboty. Výbušninou protrhuji betonovou stěnu a zaplavuji spodek města vodou.

 

Zbývají dvě mise. Najít Moxxininy kompromitující videa a poslat Jackovy hlasové nahrávky andělovi. V obou případech nevím, jak se na dané místo dostat.

 

Při kroužení kolem místa, odkud se mají nahrávky uploadovat, se otevřely dveře, v nich robot a uvnitř místnost s odesílacím terminálem. Po odeslání mluvím Jackovým hlasem (anděl ho nějak zabudoval do elektroniky, kterou nosím).

 

+ K videím od Moxxi se dostávám krkolomným výskokem na střechu.

 

Ve finále mám ještě výbušninou zničit 3 Jackovy překližkové sochy.- Ničení vyvolalo nekonečný respawn nepřátelských raketek, ustávající až po zničení poslední překližky.

 

Zkázu Opportunity završuji zničením jeřábu (vše se zaznamenává na video a vysílá turistům coby antilákadlo k návštěvě města).

 

-----

 

Lokace Lynchwood

 

Do Lynchwoodu vstupuji potřetí, avšak poprvé mě sem zavádí mise.

 

+ Konečně hra dorovnává level nepřátel (za celou hru snad poprvé, úvod nepočítám). Protivníci mají 27, 28 (já 28). Elektrický skag má 29.

 

V rámci volitelné mise mám najít přátelskému skagu lék, potravu a nakonec ho doprovodit do jeskyně.

 

Zabíjím střílejícího banditu melee útokem a on vykřikne "bigger gun!".

 

Mise "Hyperion contract" spočívá v zabití 25 banditů ohněm, dalších 25 explozí, 25 korozí a 25 elektřinou. Po zabití 25 banditů ohněm mám misi splněnou (myslel jsem, že mám splnit všechny požadavky, ne jeden).

 

+ Časově omezený úkol zní, sebrat výbušninu a vyhodit s ní do povětří vlak. Zmocňuji se tedy velké bomby a pobíhám s ní jako nic, což Brick obdivně komentuje. Při odpálení však selhávám, neb nevím, v kterém okamžiku, je-li vlak na mostě, bombu odpálit. Pokus o druhé odpálení končí také neúspěchem (dlouho čekám, vlak zastaví a je pozdě). Potřetí to vychází.

 

V další misi mám vyloupit banku, předtím však ještě najít a popřenášet výbušniny.

 

Přecházím na 29. level.

 

+ Zmutovaní horníci se vyhrabávají ze země.

 

Lze se dostat k těm několika budovám nahoře ve skalách nad nádražím? Nevím.

 

+ Siréna vydává zvuky jako chlap. Nebo se mi to zdá? Nezdá, je to Jackův hlas (vtipné, ale líp se mi poslouchala siréna).

 

+ Všechny zdejší mise jsou zábavné, neb nepřátelé jsou mi rovni.

 

Mám se utkat s místním šerifem. Jakého bude levelu, mám-li 29? Jdu na místo určení a tam je přátelská osoba (zelený ukazatel zdraví). Jsem zmatený, měl zde být šerif. Chci s osobou promluvit, jenže ta se změní v nepřátelskou a kolem je najednou spousta protivníků. Jsem ještě více zmaten. Objevuje se šerifka a s ní bonusová výzva, mám ji zabít pistolí. Načínám ji sniperkou a šerifka po několika ranách padne, aniž bych stačil pistoli tasit. Šerifka byla stejného levelu jako já.

 

Přecházím na 30. level a zároveň poprvé překračuji naspořených 200 000 $.

 

-----------

 

Vracím se do Sanctuary.

 

Na velitelství se scházím se všemi kumpány. Je zde Roland, Lilith, Mordecai i Brick, který zrovna dělá kliky. Plán je, s pomocí claptrapa překonám death wall, projdu bunkrem, Jackovými dveřmi a nakonec andělovi šlohnu klíč k Warrioru.

 

V automatu mám odemčených 9 účesů z 17 a 34 barev svršků z 88. Splním nějakou výzvu, nasbírám-li je všechny? Nevím, zkoušet to nebudu, nalezené skiny už delší dobu prodávám.

 

-----

 

Následuji claptrapa a teleportuji se do Thousand Cuts.

 

Směřuji do Hyperiónské bašty, nepřátelé jsou slabí (mají level 21-24, já 30) a dostávám za ně jednotky xp.

 

Death wall je obyčejné elektrické pole v kovovém rámu stojícím na úzkém skalnatém hřbetu, takže se nedá obejít. Po stranách k němu doléhají kusy skály, přes které by se snad i dalo přelézt... to ale hra nedovolí a tak mi elektřinu musí deaktivovat claptrap.

 

+ Až teď si všímám, chodící roboti dovedou i létat.

 

+ V základně mají nepřátelé maximálně 25. level, ale její dobývání je dobře uděláno. Vpadávám sem za podpory spřátelených vrtulníků, rozčilujících mě rachotem rotorů. Nepřátelské vlny robotů se střídají s výsadky hyperiónských mariňáků a naváděnými raketkami, roboti létají po obloze, kontejner na jeřábu spadne a vylezou z něj nepřátelé, střílejí na mě z minometu, nad zem pouštějí laserové paprsky... jen je to všechno málo početné, takové komorní.

 

Lootu je tolik, že z batohu vyhazuji vše pod 600 $.

 

+ Hyperiónští mariňáci kolem sebe rozhazují automatické střílny.

 

- Po čtvrt hodině střílení v bunkru je jasné, že se zde do nekonečna respawnují roboti... respawn se zastaví po zničení všech samohybných kanónů.

 

Bunkr není budova, bunkr je pojmenování její ústřední zbraně, létajícího talíře. Má level 28 (já 30) a jestli na něj platí nějaká taktika, nevím. Krčím se v koutě za bednami, ať na mě respawnující roboti nemohou a ustřílím ho raketometem a revolverem.

 

Prolomení Jackových autorizovaných dveří znamená stisknutí tlačítka poté, co promluvím Jackovým hlasem.

 

Death wall, bunkr, dveře, nic moc.

 

Získání klíče k ovládání Warriora spočívá v kroužení uprostřed kulaté místnosti kolem středové polokoule (slouží mi jako kryt), dále v ničení pomalu se respawnujících robotů, v doplňování střeliva z materializovaných beden a v občasném výstřelu do potrubí udržujícím anděla při životě.

 

Následující jsem nepochopil: Pro získání klíče prý musím anděla zabít (zničením všech tří potrubí). Klíč však nebude zcela nabitý (tj. funkční), dokud se vedle něj neocitne siréna (její přítomnost klíč zcela nabije, tedy zprovozní). Anděl asi chce, ať získám funkční klíč... proč tedy zakazoval vstoupit Lilith, když ta je nutnou podmínkou k jeho zprovoznění? Obával se, že Jack Lilith unese (což udělal) a díky tomu získá funkční klíč? Aby toho nebylo málo, po únosu se záhadně ocitám v Marcusově sklepení v Sanctuary. A ještě jedna věc, sám hraju za sirénu, tudíž má přítomnost by k aktivaci klíče měla stačit.

 

Další nejasnost: Anděl (tedy ten počítačový ženský hologram) je mrtev, ale dívka, na kterou byl nějak navázán, ta žije a je to snad rovnou Jackova sestra... nebo tak nějak.

 

-----

 

Sklepem se tedy dostávám zpět do Sanctuary.

 

Ve volitelné misi mám rozhodnout, která ze čtyř vzájemně na sebe mířících postav je zloděj a tu zastřelit (tvůrci ze mě dělají nejpokleslejší charakter). Postupně mluvím se všemi, nevím, co kdo říká... střílím toho, který má nejvíc zdraví. Jestli byl zlodějem, netuším, ale dostávám odměnu. ?!

 

- Mám běhat po Sanctuary, oslovovat občany a poslouchat, jak litují Rolanda (po tom, co se mu u anděla stalo).Alespoň, že výsledkem je přístup do Rolandovy zbrojnice na velitelství, dosud zamčené. Z v ní přechovávaných 3 zbraní ale nepoužiju žádnou, ve výbavě mám lepší.

 

Posbíral jsem vedlejší mise, jdu je plnit.

 

-----

 

Lokace Lynchwood

 

+ Protože zde nepřátelé levelují s hráčem (jsem na 30. levelu a protivníci také), stačí se projít podél kolejí a získávám více xp, než za kteroukoliv jinou lokaci.

 

Granáty vrhané protivníky dopadají na místo, kde stojím (ne před, ne za).

 

Přecházím na level 31.

 

- Mám zabít démonického skaga. Je na stejném levelu jako já a v arénovité jeskyni dokáže rozbíjet kryty, zraňovat otřesy i pálit zemi laserem. Stahuji se raději do výtahu a zjišťuji, že onen skag nejenže nedokáže jeho čelní stěnu, sloužící mi ke krytí, rozbít, on mě za ní nedokáže nikterak zranit.Padá z něj sniperka s poškozením 2700, ale pomalu přebíjí a místo optiky má jen mířidla (to by nevadilo). Zůstávám u stávající 1600.                       

 

-----

 

Lokace Dust

 

+ Nepřátelé začali levelovat, jsou zde 28, 29 (já 31).

 

Zed chce, ať zastřelím 4 pavouky a seberu, co zbude.

 

-----

 

Zbývá mi splnit úkoly v nové lokaci Eridium Blight, jedu tam.

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama