Zpět na článek

Diskuze: Britská komise rozhodla o loot boxech. Nepovažuje je za gambling

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Strec
Strec
Level 26 Level 26
28. 11. 2017 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ať se pár jedinců obětuje a usmaží v tom všechnysvé úspory. Ideálně, aby byli bydlištěm v USA. A pak je hromadně zažalují, že jsou díky tomu na tom závyslí a prokládají to nákupem kinder vajíček. Zákaz bude do měsíce.

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
28. 11. 2017 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ak aj komisia rozhodne inak ako chcú hráči aj tak si myslím, že sa to vyrieši samo. Stačí, že nejaký amík bude závislý a jeho babka EA zažaluje ako to US s obľubou robia a 18+ to bude okamžite

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
28. 11. 2017 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Souhlasím, taky je nechci ideálně nikde.

Ale jestli jsme plnoletí, tak tady už zákon jen těžko bude nakazovat kdo má co a jak nabízet a prodávat. Pro nás už vidím jen řešení bojkotem finanční podpory - počínaje koupí samotné hry, a hlavně žádné předobjednávky. Dneska už těm lidem lezou před vydáním z pusy jenom lži a polopravdy.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 11. 2017 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gerri

Mně už je 18 hodně hodně let a loot boxy ve hrách nechci stále. Jednoduše to kazí hru. Jako když doprostřed Mony Lisy nalepíte nejmenovaný obrázek od Ringo Čecha.

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
28. 11. 2017 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rascal

Přesně tak! Uvalit rating a je to. Zbytek si mají vyřešit doma. Já nechci abysme časem dopadli jak někde v Norsku, kde škola diktuje rodičům co jejich děti můžou jíst a kdy mají chodit spát.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
28. 11. 2017 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

Nepomáhá, ale stejně bych ho tam vyžadovala z principu.

Jestliže zákon ve svém znění nelze plně aplikovat na tyhle slotmašiny, proč prostě neschválit dodatek? Uvědomuji si, že je to krapet běh na dlouhou trať, ale to neznamená, že by se stát kvůli tomu na to měl vybodnout. Navíc i když to zamítli, tak stále považují lootboxy za potenciálně nebezpečné pro děti a mládež = něco se s tím prostě udělat musí.

Pochybuji, že budou mít moc (nebo by vůbec měli mít moc) mikrotransakce zrušit/zakázat. Přesto čím víc klacků pod nohama vydavatelé budou mít, tím spíš si to rozmyslí jestli a jakým způsobem je vůbec implementovat.

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
28. 11. 2017 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rascal

Rating 18+ nepomaha uz ted u jinych her...

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
28. 11. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se lootboxy kupují za peníze a nevíte co v nich dostanete, tak se podle mě jedná o gambling. Pokud je dostanete ve hře za progres tak je to spíš odměna. Takže na hry kde se lootboxy kupují za peníze bych uvalil rating 18+.

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
27. 11. 2017 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cokovenecek

Pochybujem, že Belgicko dá iný verdikt ako Británia. Dopadne to rovnako. A lootboxy sa nám masívne roznesú ako rakovina do všetkých hier

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
27. 11. 2017 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď si počkám na Belgii, to bude zajímavější. A na ty 3 další vlády, které se proti tomu vyslovily.

Ta naše, přestože ještě neexistuje, sotva ví, co je to Mario.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
27. 11. 2017 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gerri

Ještěže tu nebyl, bylo by to totiž mnohem horší. Například zrušení obchodu by bylo něco naprosto otřesného.

A nevím, proč tady vůbec vznikla diskuze o tomto.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
27. 11. 2017 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gerri

Prosím dost. Tohle sem opravdu nepatří a další takové komentáře budu muset mazat. Díky za pochopení.

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
27. 11. 2017 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Kirkes21

Ja lootbox nesnasim, nikdy nenakupuju. Kdyz vidim appku kde je in game purchase nejakyho goldu a tak, tak to ani nestahuju. Celkove nepodporuju jakykoli mikro.

Martin Šťastný
Martin Šťastný
Level 14 Level 14
27. 11. 2017 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gerri

Můj názor jsem řekl. Holt se mi lootboxy nelíbí. A doufám tedy, že se k tomu nedopracuje i RG. Protože bych si v žádném případě nepřál aby GTA 6: Online, jen kvůly možným lootboxům měla negativní hráčské recenze. Doufám že to Rockstar neudělá.

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
27. 11. 2017 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Komunisti jsou tady do teď, diktatura už naštěstí ne a komunismus v pravém slova smyslu tady nikdy nebyl. Vypadá to, že ani nevíš co to politika je, ale to neva, dnešní děti jsou holt takový. A děkujme za výjimky. A nech si ty připosraný alibistický keci o názorech spoluobčanů - nesouhlasit a urážet jsou odlišný věci. . Odpovídat budu až do doby, kdy budu chtít. Jinak by se teď hodilo abys napsal PM nějakýmu adminoj at to tady pořádně projede, to by se hodilo k tvýmu myšlení.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
27. 11. 2017 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gerri

Ty to máš dobře pomotaný, tak komunisti tu podle tebe byli, komunistická diktatura ano a komunismus ne. Čteš si vůbec po sobě, co píšeš? Jinak politika, resp. ty kecy, co se za politiku snažíš vydávat, sem nepatří proto, jelikož je zde článek o lootboxech a jakési komisi, nic politického. Je to článek o diskutabilní herní mechanice. A že tu urážíš politické názory spoluobčanů, to už snad ani nepotřebuje komentář. Přečti si pravidla diskuzí, body 1, 4 a 7, snad ti to pak bude jasnější. A hlavně už mi prosím na toto neodpovídej, díky.

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
27. 11. 2017 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Proč by politika nepatřila na herní web? A ještě k tomuhle článku, ten se politiky přímo týká. Naopak je dobře, že i takový článek se tady objeví, protože mladý lidi se u nás skoro o politiku nazajímají a to je škoda. Vytvořilo se tady klima ve kterým má slovo politika pejorativní zvuk. Takže narážky jako "už zase politika" tomu jenom nahrávají. Levicovou politiku toleruju, ale nestotožňuju se s ní, takže se k ní budu vyjadřovat jak budu chtít. A k tomu komunismu - byl tady možná tak socialismus nikdy komunismus. Když už teda bych musel použít to slovo, tak "komunistická diktatura".

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
27. 11. 2017 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gerri

Uvedení lootboxů na seznam gamblerských aktivit stěží nějak výrazně ovlivní soukromý sektor, natož aby mu dokonce uškodilo. Jen to pomůže odplevelit hry. Ale anglická komise pro mě není tak relevantní, uvidíme, co panáčci v Bruselu, ti s tím přišli, tak snad se něco hne.

Komunismus tu byl od r. 48 do r. 89, stačí otevřít učebnici dějepisu. Že se přímo nedržel původního Marxova díla, to už je jiná věc. Faktem ovšem zůstává, že tyhle komentáře na herní web nepatří, natož pak urážet něčí politické cítění, ať už pravicové, nebo levicové. Nebo snad jedni z nich ztratili právo na vyjádření se? Pak tu laskavě nemluv o demokracii.

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
27. 11. 2017 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Říkám, neshodneme se! Já si myslim, že stát má zasahovat do soukromého sektoru jen v těch nejkrajnějších situacích. Jinak komunismus tady nebyl, jen komouši tady byli. A nikomu nenařizuju jak má smýšlet, jen říkám svůj názor. Je dobře, že lidi píší petice a je vůči tomu aktivní nebo pasivní odpor, ale proč tedy potřebujeme aby se do toho vkládal stát a vytvářel další precedenc

Spinder
Spinder
Level 1 Level 1
27. 11. 2017 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vite co to znamena? Lootboxes, lootboxes for everyone! !

Riwen
Riwen
Level 0 Level 0
Hlavní platforma: PC
27. 11. 2017 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento komentář byl skryt.

Magomed Magomedov
Magomed Magomedov
Level 1 Level 1
27. 11. 2017 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gerri

Jasně, proto většina rodičů nemá ani šajna co jeho dítě na PC , konzoli dělá. . Omezení a kontrola musí být v prvé řadě u společností.

PS: A levičáctví? no comment

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
27. 11. 2017 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gerri

Ach jo, už zase politika? Komunismus už tu není tuším rovných 28 let. CCCP, pardon SSSR, podobně dlouho. A ani jedno se nevrátí, tak můžeš v klidu spát. A hlavně tu neprasit diskuzi.

Jestli někdo zastává názor spíše levicový, nebo spíše pravicový, je jen jeho věc. Někomu ho nařizovat či zakazovat, to je hnus!

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
27. 11. 2017 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tajomen

Asi se neshodneme, já si myslim, že "malej parchant", jak říkáš, má mít kontrolu od rodičů a rodič má mít možnost nějakým zámkem to omezit, zrušit... A ne, že se do toho bude zase srát stát a nařízení. Tyhle levičácký názory sou hnus!

Magomed Magomedov
Magomed Magomedov
Level 1 Level 1
27. 11. 2017 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gerri

Aha, on určitě malej parchant uvažuje tak, že "to nebude podporovat" nebuď smešnej ...

Reklama
Reklama