Brothers in Arms: Furious 4 – dějiny v trochu jiných barvách
Preview Brothers in Arms: Furious 4 Článek Brothers in Arms: Furious 4 – dějiny v trochu jiných barvách

Brothers in Arms: Furious 4 – dějiny v trochu jiných barvách

Daniel Kremser

Daniel Kremser

26

Jak to vypadá, když si tvůrci Duka vezmou na paškál Druhou světovou válku? Přesně tohle nám nyní ukazuje Ubisoft se svou sérii Brothers in Arms.

Reklama

Svého času byla druhá světová děsně populární a každý vydavatelský dům měl hru s touto tématikou. Pak ale někdo usoudil, že je potřeba změnit dobu a na čas se nám číslem jedna staly konflikty moderní doby. Nyní se však mince znovu obrací a jako první se do staré dobré války vrací Ubisoft ve spolupráci s Gearbox Software.

Nová éra začíná

Kdo však čeká staré dobré Bratrstvo, šeredně se plete. Přesně ve stylu Gearboxu se na nás totiž valí jak se patří ulítlá záležitost. Jak moc nestandardní to bude ukazuje už na Ubisoftí konferenci představený trailer, který nešetří nadsázkou a lehce komiksovým stylem.

Místo vymazlené strategické akce se nám do rukou dostane střílečka s možností kooperace až čtyř hráčů a klasické zbraně bychom zde taky hledali marně. S nácky si to hezky rozdáme za pomoci házecích seker, rotačáku, značkovacího železa a dokonce i něčeho, co vystřeluje blesky nebo motorové pily.

Styl je to hlavní

Kromě ryze frenetické hratelnosti si z traileru a především z dema, které si přímo na E3 můžete zahrát, nelze nevšimnout grafického kabátku a stylizace. Například jsme mohli vidět ukázku nějakého anonymního města, kde se mísily prvky realismu s komiksem. Rozhodně to lze označit za více než zajímavé. HD textury hře umožňují bojovat se současnou špičkou žánru a pestrá paleta barev a prostředí zase přináší nečekanou rozmanitost.

Navíc mají města okupovaná nacisty své kouzlo. Své o tom ví podobně zajímavě vyvedený Saboteur. Prostě se na vkusně vyvedené město v realistické grafice doplněné o komiksový zeppelin a ruské kolo nemůžeme netěšit. Navíc, když tomu korunu nasazuje skvělá práce s osvětlením a nádherné stíny.

Zběsilá a frenetická akce

Ještě by se asi slušelo utrousit pár slov o hratelnosti. Zde jsou však autoři na slovo skoupí a k dispozici toho je až trestuhodně málo. Již v úvodu jsme zmínili velký odklon od původní hratelnosti a příchod bláznivé akce. To potvrzují i záběry ze hry, které ukazují likvidací zfanatizovaných služebníků Říše pomocí plamenometu, nebo kladení pastí na medvědy, které jsou však vylepšené o ruční granát.

Najde se ale i čas na oddych, a tak ve hře nejdeme efektní zpomalovačky na způsob Zacka Snydera. Třeba likvidace obrněného transportéru pak vypadá stokrát filmověji. Vlastně celá hra vypadá tak trochu jako film, jen jsme si dlouho nemohli vzpomenout jaký. Teď už to však víme, tohle je prostě herní adaptace Hanebných Panchartů.

Jiné, ale stále zajímavé

Jak vidno, pokud chce značka přežít, musí se přizpůsobit. Brothers in Arms sice něco ztratili, ale kupu nových věcí i získali a nemůžeme říci, že by se nám nelíbili. Jen je k nim potřeba trochu jiný přístup.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama