Nápad vzešel z šíleného snu.
Tým složený z dvou animátorů, kteří dělali na God of War (2018) už nějakou dobu pracuje na vlastním projektu pojmenovaném Swordcery. Tento týden byla ke hře spuštěna kampaň na Kickstarteru. Podle popisu se hráči ujmou role rytíře, který bude pomocí stovek unikátních magických mečů bojovat proti zlu. Na první pohled půjde o roztomile animovanou roguelike záležitost. Nenechte se však zmást, tvůrci tvrdí, že vás čeká náročný herní zážitek.
Za projektem stojí duo ze studia TempleDoorGames, Don Thurakichprempri a Mike Henriet. Tvůrci se chtěli vytvořit hru, nad níž by měli plnou tvůrčí kontrolu. Proto se rozhodli pracovat na Swordcery. Ústřední premisa hry se, jak už to tak bývá, zrodila z podivného snu o rytíři, který jako zbraň používá obří kráječ na pizzu. Což Thurakichprempri serveru Gamesradar okomentoval:
„Druhý den jsem zašel za Mikem a řekl mu o tom snu. Tak jsme si prostě řekli, že by bylo super vidět, jak se ten kráječ točí a ničí všechno okolo.“
Ve světě Swordcery se vše točí okolo mečů, proto není žádným překvapením, že celá zápletka začíná poněkud bláznivě. Do pohoří spadne z nebes obří meč, který jednu z hor rozetne vejpůl, aby toho nebylo málo, začne z nebe padat déšť menších mečů. Vy se chopíte hrdiny Colta, který meče dokáže ovládat a využít ve svůj prospěch. Podobně jako v ostatních roguelike hrách na vás čekají procedurálně generované dungeony. A každá smrt znamená ztrátu vybavení.
Hra má i své demo na Steamu, které momentálně obsahuje 21 mečů, po vydání jich tvůrci slibují víc než 100. Projekt můžete stále podpořit na Kickstarteru. TempleDoorGames mají v plánu hru vydat primárně na PC, pokud však dosáhnou určeného stretch goalu, dočkáme se i konzolové verze.