Rozdíl je skutečně zásadní.
Call of Duty: Modern Warfare 2 je titulem, kterému se v prodejích nebývale daří. Dokonce se mu vede natolik dobře, že podle magazínu GameIndustry zastiňuje některé své předchůdce. Opravdu razantně předstihl Call of Duty: Vanguard, jehož se prodalo o 42 % méně než nejnovějšího zástupce série Call of Duty. Ve stínu nováčka zůstalo v rámci fyzických kopií i Call of Duty: Black Ops Cold War. Nedá se však říct, že by byl úspěšnější než všechny minulé tituly. Modern Warfare z roku 2019 měl kupříkladu vyšší prodeje. Oproti němu se vývojářům Call of Duty: Modern Warfare 2 podařilo ve fyzických kopích prodat o 61 % méně než v případě předchozího projektu ze současnosti.
Celkově Call of Duty: Modern Warfare 2 představuje úspěšný kus, který sesadil po čtyřech týdnech z pomyslného trůnu prodejních žebříčků fyzických kopií ve Spojeném království FIFA 23. Fotbal se posunul na druhé místo, zatímco na třetí pozici se nachází Bayonetta 3, které se jakožto novice snaží úspěšně držet na vyšší pozici. Jak je na tom po digitální stránce se dozvíme v následujících dnech, je však pravděpodobné, že tam se novému Call of Duty povede stejně jako v prodeji fyzických kopií.