Hra cílí na fanoušky World of Tanks a nabídne i battle royale režim.
Vývojáři z českého studia CrazyTankers v rozhovoru pro magazín Spite.cz odhalili řadu informací o své chystané tankové hře Panzerkampf. O titulu jsme vás poprvé informovali koncem roku, kdy došlo ke spuštění crowdfundingové kampaně na Startovači, kde autoři k dnešnímu dni vybrali již více než 23 tisíc eur. Do konce kampaně přitom nadále zbývá 32 dnů.
V nově zveřejněném rozhovoru vývojáři například prozradili, že hra vzniká na základech enginu Unity3D již více než 3 roky. Samotný tým se ale vývoji MMO her věnuje přes 10 let. Zástupci studia zároveň upozorňují na jednotlivé odlišnosti mezi jejich hrou a populárním World of Tanks:
„Panzerkampf v plné verzi je poměrně hodně odlišná hra. Našim cílem je dát hráčům přehledné a intuitivní uživatelské rozhraní a především vynikající hratelnost. Kromě tanků z druhé světové hráči později v oddělené části hry dostanou možnost bojovat i v tancích z moderní éry. Panzerkampf tak bude nakonec obsahovat dvě hry v jednom. Máme jiný, velmi přehledný systém progrese ve hře, odlišný způsob vylepšování posádky a vozidel a jejich modulů.
Do hry uvedeme vlastní systém klanů a klanových válek. Máme odlišnou monetizační strukturu a celou řadu dalších komponentů hry. Po vydání plné hry budou do hry uváděny nové herní módy (Team Flag Conquest, zvažujeme Death Match (re-spawns), Battle Royale a další, kterými aktuální hry nedisponují). Experimentální "pohádková" vizualizace prostředí v demu je jen začátek. Vizuál hry bude postupně dotvořen na fotorealistické úrovni, co se týče jak bojových map, tak i vozidel do hry uváděných,“ píší vývojáři.
Autoři dále potvrdili, že z hlediska monetizace vsadí na free-to-play model. Z pohledu data vydání vývojáři mluví o létě aktuálního roku, kdy by na PC měla vyjít první verze. Do budoucna by ale hra mohla zamířit také na konzole. Další informace najdete přímo na stránkách magazínu Spite.cz.