Michel Ancel nepřímo potvrdil, že s vydáním druhého Beyond Good & Evil čekají na uvedení nové generace konzolí.
„Když jsme poslali podklady k prvnímu Beyond Good & Evil do Sony, na PS2 ještě vládl Emotion Engine,“ začal vysvětlovat Ancel. „Měli jsme tehdy pocit, že si můžeme dělat co se nám zlíbí.“
„Poslali jsme jim proto koncept, v němž jsme počítali s cestováním z planety na planetu, z města do města, jenže ve finále jsme toho mohli udělat mnohem méně než by se nám ve skutečnosti líbilo.“
„Záběr Beyond Good & Evil je vskutku impozantní, máte tam města, oceán, měsíc, vesmírnou loď. Zrovna u té lodi se ale počítalo s tím, že bude létat mezi planetami a bylo opravdu frustrující, že jsme toho nemohli docílit.“
„V pokračování bychom si to tak moc rádi vynahradili a dostali do něj vše o čem jsme původně uvažovali pro první díl. Mass Effect v tomto směru vyšlapal cestičku, avšak jsem si jistý, že je možné jít ještě mnohem dál.“