clanek-8003223
Blogy čtenářů Článek Článek 8003223

Článek 8003223

Riwen

Riwen

Druhá betička nám zaklepala na dvířka a my ji nechali vejít. Ostatně byl by to hřích, nechat ji stát za nimi. Série Heroes totiž patří k těm významným…

Reklama

Druhá betička nám zaklepala na dvířka a my ji nechali vejít. Ostatně byl by to hřích, nechat ji stát za nimi. Série Heroes totiž patří k těm významným a neokusil ji jen málokterý hráč před několika lety u legendárního třetího dílu. Dvojka už měla dobré krůčky, ale kvality se ukázali až později. Putování po magické zemi, zabírání a získávání surovin, artefaktů či posílení Vašeho oblíbeného dobrodruha a to vše ještě k tomu v kvalitních příbězích, které se nebáli nastavit ani vysokou obtížnost. Průzkum a radost z každého paloučku, kovárny či stánku byla důležitým elementem a proto Heroes milujeme!

Nazdar Heroes VI, já jsem tvůj zkušenější brácha!

 

To by si nejspíš řekli a důvodem je hlavně to, že nově připravovaný sedmý díl je přímým nástupcem, ale od předchůdce si bere převážně vzhled, upravený a vyladěný k hezčím zážitkům. Není to vše, co přebírá a tudíž se tváří vyspěle. Jestli si myslíte, že pro inspiraci šli v Limbic Entertainment pouze k šestce, jste na omylu. Ti šli překvapivě dál, až nejspíš k samotné trojce a cestou se nezapomněli stavit ani u ostatních. Nevím, jestli to byl jejich nápad nebo si Ubisoft řekl, že by to chtělo zpátečku, ale z každého dílu včetně trojky si vzali něco pozitivního. Tak nějak si říkám, že tohle je konečně od hráčů k hráčům, nikoliv jak nám tvrdilo Black Hole studio u posledního vydaného kousku z této série. Tam se jim návrat ke kořenům Heroes III nepochybně nepodařil a tak přišel někdo jiný a hele, ono to jde!

 

 

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/5ed6MNCMh8s" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

Teď se na chvíli zamyslete, zavzpomínejte a představte si jak třetí, čtvrtý, pátý a šestý díl spojujete dohromady. Máte? Tak to jste se dostali téměř k tomu samému, co nabídne sedmička.

Teď se na chvíli zamyslete, zavzpomínejte a představte si jak třetí, čtvrtý, pátý a šestý díl spojujete dohromady. Máte? Tak to jste se dostali téměř k tomu samému, co nabídne sedmička. Jsem možná až moc optimistický, uznávám, ale po několika hodinách v betatestu mám dobrý pocit, lepší jak u bety 6. kámoše. Možná, že nejméně toho je ze čtyřky, ale karavany tu budou též.

Jestli chcete znát náročnost na Vaše stroje, tak tu nezodpovím, protože jsem hrál betu, kde je optimalizace vždy až to poslední co se řeší. Mírně zklamaný jsem možná z obrazovek měst, která jsou ve většině případů kombinací pěkných i méně povedených míst. Naštěstí jinak je grafika pokročilejší a zalíbí se Vám více, což se vztahuje i na animace postav nebo jejich vzhled (skoro).

 

Kolik hodin, tolikrát si elfem, orkem nebo nekromantem?

 

Vývojáři slibují tuny obsahu a prý se dočkáme několika desítek hodin v kampaních. Kampaně byly vždycky fajn, ale obtížnost se čas od času vymkla kontrole. Doufám, že něco tahového se u novinky nedočkáme, ale opět je tu můj přehnaný optimismus. Příběh mají ovšem mít všechny národy, kterých bude ve finále šest, a časem možná uvidíme další v datadiscích, které na 99% asi budou. V betě jsou k vyzkoušení lidé (Haven – někdy nazýván Azyl), elfové (Sylvan), temní elfové (Dungeon), mágové (Akademie), nemrtví (Necropolis) a orkové (Stronghold).

Sami hráči mohli dokonce hlasovat o pár frakcích a mezi Peklem a Kobkou vybrali právě Kobku (Dungeon) a v bitvě Trpaslíci vs Elfové, vyhráli Elfové (Sylvan). Hlasovalo se například taktéž o několika jednotkách u Necropolis a je to jen dobře, protože minulé verze daných jednotek byly pouze okopírované a mírně upravené verze těch z šestky.

Jiný způsob stavby bude pravděpodobně uzpůsoben dle rozdílných stavebních nároků a některé národy budou asi potřebovat jinou strategii pro rozvoj

Takhle to možná vypadá, že si sedmička kopíruje a drží se zcela zase při zemi, ale pravdou je, že kombinace dílů minulých přinesla zajímavou novinku, kterou obohatili o jiný soubojový systém, kde záleží na pozici jednotek. Bitevní pole jsou taky zajímavější z pohledu překážek, které tvoří výbornou cestu k jiným strategiím. Zároveň návrat válečných strojů je odlišnější, než jak bylo očekáváno, ale jsou tam a s nimi i odlišnosti mezi národy jako takovými. Jiný způsob stavby bude pravděpodobně uzpůsoben dle rozdílných stavebních nároků a některé národy budou asi potřebovat jinou strategii pro rozvoj.

Zatím beru vše jako lepší pokus od minula a malý krůček kupředu. Heroes totiž nepotřebuje dělat velké změny a kroky do neznáma, ale pomalé a malé krůčky, které se postupně dostanou do toho nejlepšího, co oblíbená série nabízí.

 

Zde přikládám gameplay video s komentářem, které jsem udělal. Vaše případné komentáře nevadí, jen když budou mít něco do sebe a omluvte občas horší zvuk, který není ani tak vyvážený jak jsem si prve myslel. :)

 

 

<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/XAolFlk-7Ro" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama