Dnes už nejen tvůrčí společnost Bethesda se rozpovídala o nadějně vyhlížejícím pokračování akce Prey a důvodech, proč se s vydáním tolik otálí.
Konkrétní vyjádření zaznělo v interview pro sajtu IGN, v němž se vedení zmíněné firmy nejprve omluvilo fanouškům, že na nové informace museli tak dlouho čekat.
Pak už se ale pustili do rozebírání toho nejdůležitějšího a prozradili, že jednoduše nebyli spokojeni s kvalitou titulu, díky čemuž ostatně bylo zodpovědné studio Human Head odstaveno od válu.
Aktuálně na hře údajně pracuje texaská pobočka tvůrčí společnosti Arkane, která je mimo jiné zodpovědná za velmi dobře přijaté i hodnocené steampunkové dobrodružství Dishonored.
„Ve snaze pomoct Human Head vytvořit kvalitní hru jsme utopili moře času a milionů dolarů. Výsledky, které studio mělo však podle našich standardů nebyly dostatečné.“
Na začátku června se však jeden z tehdejších autorů Jason Balir nechal slyšet, že je gamesa víceméně hotová a na druhou kolej ji naopak odstavilo politikaření Bethesdy.