Manažer studia Sledgehammer, Glen Schofield, se nechal slyšet, že by pravděpodobně stejně byla pro běžný trh příliš „specifická“.
Když Glen Schofield a Michael Condrey v roce 2009 opustili Visceral Games (tvůrci Dead Space), aby pod křídly Activisionu zformovali Sledgehammer, jejich cílem bylo vytvořit akční adventury z univerza Call of Duty.
Po „rozpadu“ Infinity Ward však část prací na Modern Warfare 3 přešly právě na jejich studio a veškeré ostatní plány byly odsunuty na druhou kolej. A nejspíš tam už i zůstanou.
V rozhovoru pro CVG to potvrdil přímo Schofield s tím, že by se po vydání Modern Warfare 3 rádi věnovali něčemu zbrusu novému. „Nejspíš to zrušíme,“ uvedl Glen.
„Na začátku nám dali na výběr: Chcete dělat na Modern Warfare 3, nebo pokračovat v práci na vašem projektu? A to se nám líbilo. Byli jsme spokojení s tím, co jsme dělali.“
„Byla to third-person záležitost, jejíž časové zařazení v rámci série ji ale pravděpodobně příliš vyhranilo. Hádám, že kdybychom na hře pracovali ještě dva, tři měsíce, asi bychom ho změnili.“