Zpět na článek

Diskuze: Control i Mass Effect. Vývojáři sdílejí záběry z rané fáze svých her

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 9. 2022 02:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si myslím že to těm lidem stejně nevysvětlí. :D Přitom je to jasný. Vždyť se to staví úplně stejně jako cokoliv jiného. Je potřeba mít stabilní základ na který se pak nabaluje zbytek. Tvorba assetů je většinou nejdelší fáze a proto probíhá od začátku do konce. Kdyby se s vývojem mělo čekat až bude všechno vymodelované tak čekáme na hry několikrát déle. Já si vždycky když je možnost tak rád zahraju nějaké rané buildy nejen proto že mají nějaký ten obsah navíc co se nedostal do finální verze ale také právě proto že je vidět za oponu.

igffgggff

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ono to je spis o jejich vyvojarskym egu. Jinak by se zamysleli nad tim, ze vyvracet citaci vetu "If you knew how game development goes, you'd know that visuals are one of the first things done." je blbost, protoze je pravdiva. Grafika zacina jako posledni, ale je dokoncena jako prvni. Jakmile je datalock, delaj se vetsinou dlccka. A jsem rad, ze to potvrzuji i nekteri normalni vyvojari verejne, nez aby neco jen hejtili: https://twitter.com/vaccaro3d/status/1572736335924056064

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je ta dnešní potřeba lidí komentovat všechno a hlavně to, čemu nejméně rozumí.

Buttman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Ta potřeba tady byla vždycky, jen dřív tyhle bláboly slyšela maximálně babka od vedle, teď na internetu to vidí každej.

Ondr4h

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokuď znáte Dunningův-Kruegerův efekt, tak vás nepřekvapí, že se ke každé události objeví plno generálů, rozhodčích, odborníků na vývoj her a podobně. Mě říkali, když něčemu nerozumíš tak se do toho nemíchej.

Ananas10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je super ako sa vývojári dokážu takto navzájom "podporovať" :)

Reklama
Reklama