Hra dostala HDR, vylepšený ray tracing nebo podporu DLAA.
I přesto, že se autoři akční adventury Control z finského studia Remedy už před časem přesunuli na jiné projekty v čele s očekávaným pokračováním značky Alan Wake, tak se populární a vysoce hodnocený titul z roku 2019 nově dočkal zajímavých technických vylepšení.
Konkrétně jsme se dočkali vydání bezplatné polooficiální modifikace pro PC verzi, za kterou stojí vývojář Filippo Tarpini. Ten od února roku 2020 pracuje v Remedy na pozici Senior Unreal Engine Developer a nad rámec běžné práce se ve svém volném čase věnoval dílčím vylepšení pro zmíněný Control.
Na Tarpiniho práci mezi prvními upozornili specialisté na technické rozbory z Digital Foundry, kteří v samostatném videu porovnali původní verzi hry s nově vydanou modifikací. V první řadě došlo k přidání nativního HDR, které základní verze hry neobsahovala. Dále se autor zaměřil na vylepšení ray tracingu, implementaci technologie DLAA a přidání poslední verze DLSS s číslem 3.1.1. Rovněž došlo k přidání podpory pro širokoúhlé monitory a úpravám textur.
Pokud tedy vaše zobrazovací zařízení podporuje HDR a zároveň disponujete grafickou kartou, která zvládne hraní aktuálních her i s ray tracingem, tak si můžete Control užít v ještě působivějším grafickém podání. Modifikaci si můžete stáhnout zde.