Control od Remedy se dočkalo výrazných grafických vylepšení
Control Novinka Control od Remedy se dočkalo výrazných grafických vylepšení

Control od Remedy se dočkalo výrazných grafických vylepšení

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

Platformy PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One

Hra dostala HDR, vylepšený ray tracing nebo podporu DLAA.

Reklama

I přesto, že se autoři akční adventury Control z finského studia Remedy už před časem přesunuli na jiné projekty v čele s očekávaným pokračováním značky Alan Wake, tak se populární a vysoce hodnocený titul z roku 2019 nově dočkal zajímavých technických vylepšení.

Konkrétně jsme se dočkali vydání bezplatné polooficiální modifikace pro PC verzi, za kterou stojí vývojář Filippo Tarpini. Ten od února roku 2020 pracuje v Remedy na pozici Senior Unreal Engine Developer a nad rámec běžné práce se ve svém volném čase věnoval dílčím vylepšení pro zmíněný Control.

Na Tarpiniho práci mezi prvními upozornili specialisté na technické rozbory z Digital Foundry, kteří v samostatném videu porovnali původní verzi hry s nově vydanou modifikací. V první řadě došlo k přidání nativního HDR, které základní verze hry neobsahovala. Dále se autor zaměřil na vylepšení ray tracingu, implementaci technologie DLAA a přidání poslední verze DLSS s číslem 3.1.1. Rovněž došlo k přidání podpory pro širokoúhlé monitory a úpravám textur.

Pokud tedy vaše zobrazovací zařízení podporuje HDR a zároveň disponujete grafickou kartou, která zvládne hraní aktuálních her i s ray tracingem, tak si můžete Control užít v ještě působivějším grafickém podání. Modifikaci si můžete stáhnout zde.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama