Piráti hru i přesto prolomili pouhý den po vydání.
Povedená plošinovka Crash Bandicoot 4: It’s About Time (naše recenze) původně vyšla v říjnu loňského roku na konzole PS4 a Xbox One. Před pár týdny se hra dočkala vylepšených verzí pro konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Ve stejnou dobu nový Crash zavítal i na Nintendo Switch.
Až na úplný konec si vývojáři ze studia Toys for Bob nechali verzi pro PC. Předem bylo známo, že se titul po vzoru ostatních počinů od Activisionu na počítače podívá exkluzivně skrze Battle.net.
Řadu hráčů však překvapilo, že se hra neobejde bez připojení k internetu. Crash Bandicoot 4: It’s About Time nabízí pouze singleplayer nebo lokální hru více hráčů. Připojení k online serverům je tak v podstatě zbytečné. Samotné servery navíc bezprostředně po vydání padaly a hráče samovolně odhlašovaly.
Ačkoli se časem problémy podařilo opravit, tak nutnost online připojení zůstala.
Důvod tohoto kroku je zřejmý. Activision se snažil hru ochránit před piráty. To se však nepodařilo, protože se ochranu podařilo prolomit pouhý den po vydání. Výsledkem je, že zatímco piráti mohou hrát offline, tak platící zákazníci si o podobném "luxusu" mohou zatím nechat jenom zdát.
Verze pro PS4 a Xbox One si můžete zakoupit v Xzone.