CD Projekt láká také na dystopický styl.
Vývojáři ze studia CD Projekt RED se v novém díle podcastu AnsweRED zaměřili na směřování chystaného pokračování Cyberpunku 2077. Připravovaný druhý díl s pracovním názvem Project Orion vzniká v nově založených pobočkách v americkém Bostonu a kanadském Vancouveru. Podle herního ředitele Paweła Saska a výkonného producenta Dana Hernberga by právě vývoj v Severní Americe a větší zapojení vývojářů z tohoto regionu mohlo udělat hru z pohledu amerického hráče více autentickou.
Představitelé CD Projektu uznali, že při vývoji Cyberpunku 2077 udělali z pohledu autentičnosti několik chyb, na které je hráči v diskuzích upozornili. Konkrétně zmínili například zpracování vstupů do kanalizace, které má odlišný styl v USA a Evropě. Sasko v tomto směru jako příklad dalších charakteristických prvků zmínil také zpracování hydrantů, pouličního osvětlení, obrubníků nebo dopravních značek, které mají v Americe a Evropě jisté odlišnosti a vývojáři si jejich styl musí pohlídat.
Všechny tyto nuance by měly být v pokračování logicky blízké právě Americe, kam nás pokračování po vzoru prvního dílu zavede. Kromě zpracování herního světa by chtěli v CD Projektu zapracovat také na dystopickém stylu celé hry. Sasko i Hernberg v tomto směru zmiňují například bezdomoveckou krizi, kterou dle svých slov v Cyberpunku 2077 nezobrazili v dostatečné míře. Pokračování by tedy z pohledu řešení různých sociálních problémů mělo přitvrdit.