Level designér naznačuje, že by příběh v multiplayeru mohl i navazovat.
Na Tokyo Game Show, v rozhovoru se zahraničním herním webem VGC, se level designér CD Projektu RED Max Pears nechal slyšet, proč multiplayerová část hry Cyberpunk 2077 strávila tolik času ve fázi R&D (Výzkum a Vývoj).
Max Pears sdělil, že situaci nemůže podrobněji komentovat, jelikož nic ještě není hotové. Vývojářům CD Projektu RED jde o to, aby svět a celkový lore ve hře pro více hráčů správně seděl se světem ve hře pro jednoho hráče. Také jim jde o to, aby vše odpovídalo práci CD Projektu RED. Speciálně příběh a jak hry vytvářejí i vydávají. Proto multiplayer musel projít R&D, aby si CD Projekt byl jist, že mód bude opravdu vypadat jako dílo týmu CD Projekt RED, a že do něj jen tak "nehází vše co je napadne".
Dále dodal, že před sebou mají ještě spoustu dřiny a proto se snaží najímat správné lidi pro správnou práci.
Teď jsou ale hlavně zaměřeni na singleplayer a doufají v souhlas hráčů, že svět Cyberpunku je příliš velký pro zpracování jenom do této části hry.
Cyberpunk 2077 vychází 16. dubna 2020 na PS4, Xbox One, PC a Google Stadia. Hru můžete předobjednat na Xzone.