<strong>AKTUALIZACE. </strong>Zbrusu nové pokračování RPG série The Elder Scrolls by se mělo na E3 představit ve velkém stylu, avšak ještě než se tak stane, máme pro vás pár zajímavostí.
Aktualizace:
Již dříve jsme se dozvěděli, že budou potyčky s draky naprosto neskriptované a jejich přítomnost v herním světě bude zcela náhodná. Nyní se dozvídáme, že budeme moci i více taktizovat, protože draci s poraněnými křídly nebudou moci létat a propůjčí nám tak šanci si je podat hezky na zemi.
Byly odhaleny i dvouruční kombinace, kde se ke zbraním a kouzlům přidává také pochodeň. Možné kombinace jsou následující:
- zbraň a zbraň
- zbraň a štít
- zbraň a pochodeň
- kouzlo a zbraň
- kouzlo a kouzlo
- obouruční zbraň
Příběh, který překvapí
Bethesda se také nechala slyšet, že je nový systém Radiant Story a náhodně generované questy inspirován především Falloutem 3, protože se vývojářům nelíbilo, jak uměle některé questy v Oblivionu vypadaly. Skyrim tak díky tomu má být mnohem realističtější.
Ve Skyrimu budeme moci využít 13 typů Orů pro craftování a připojit se ke třem hlavním frakcím (nepočítáme-li Temné Bratrstvo). Základními frakcemi jsou Společenství Zlodějů, Škola Winter Hold (pro mágy) a Společníci (pro válečníky).
Živoucí svět bez hloupostí
Každé město ve světě Skyrim má unikátní ekonomii, kterou může hráč sabotovat. Systém hledanosti byl upraven. Pokud tak například zabijete někoho v bodě A, stráže v bodě B o tom nebudou vědět (alespoň nějakou dobu). Ve hře také narazíte na více jak 60 000 řádků rozhovorů se spoustou herců z Oblivionu a Falloutu 3.
Původní zpráva
Zahraničnímu Oficiálnímu Playstation magazínu se totiž podařilo vyšťourat něco málo detailů o hře, o které se tamější redaktoři obratem podělili se čtenáři.
Upřesnění se tak dočkaly jednotlivé "dračí pokřiky": Yol Toor - ohnivý dech, Iiz Slen - ledové krystaly a Strun Bah Qo - blesky, přičemž aktuálně se počítá ještě se dvěma dalšími, zpomalením času a zrychlením pohybu, jejichž název však odhalen nebyl.
Hráči se rovněž mohou těšit na tzv. obouruční boj, kdy mohou v každém údu svírat jinou věc. Kupříkladu štít a zbraň, zbraň a pochodeň (ano, i pochodní se můžete ohánět), zbraň a zbraň, kouzlo a kouzlo, kouzlo a zbraň, nebo samozřejmě pořádný obouručák.
Co se měst týče, každé stojí na jiné ekonomice, kterou budete moci sabotovat. Rovněž, stráže už nebudou zdaleka tak mocné jako v Oblivionu.
Vzhledem k rozsáhlému světu došla řeč i na způsob cestování, kde budete mít na výběr mezi chůzí, koněm a tzv. Fast Travel ve stylu Oblivionu a Morrowindu.
V případě frakcí si pak budete moci vybírat hned z několika, ačkoliv doposud byly potvrzeny pouze tři - Zlodějská guilda, College of Winterhold (mágové) a Compainions (válečníci).
A kdyby vám to náhodou bylo málo, do toho všeho budou vaše uši nuceny přelouskat na 60 tisíc dialogů, nahraných různými herci.