Další nálož informací o TES V: Skyrim
Skyrim Novinka Další nálož informací o TES V: Skyrim

Další nálož informací o TES V: Skyrim

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

5

Aktuální číslo francouzského Oficiálního Playstation magazínu obsahovalo rozsáhlé preview The Elder Scrolls V: Skyrim, v němž se ukrývala celá řada zajímavých detailů.

Reklama

Třeba, že bude hra operovat s obdobou magnetismu, který bude lehce přitahovat vaše zbraně směrem k nepřátelům, aby se tak zabránilo tzv. friendly fire.

Řada zbraní bude rovněž disponovat unikátními schopnostmi, jež však odhalíte pouze tehdy, vyzkoušíte-li si je sami.

Poněkud náročnější to bude s blokováním, které bylo přiřčeno pouze hráčům se zbraněmi v obou rukách. Pokud máte v jedné namountované kouzlo, máte smůlu. Můžete se nicméně uchýlit k magickému štítu, jenž hlásí návrat.

Co se herního světa týče, podstatnou roli prý budou hrát taverny, v nichž bude možné poslouchat ostatní návštěvníky a kromě informací tak získávat třeba i zadání nových questů.

Když už jsme u NPC postav, vždy bude záležet na tom, jaký vztah s nimi máte. Od toho se bude mimo jiné odvíjet i to, kolik informací vám o úkolu prozradí.

Rozšíření se dočkala i sekce kouzel, kde se nově objeví Ledová past (spustí se pouze, když přes ni nepřítel přejde), Ochranný kruh (odtlačí protivníky, kteří jsou blízko kolem vás) či Zuřivost (donutí nepřátele bojovat mezi sebou).

Tvůrci ale nezapomínají ani na aktivity pro volný čas. Těšit se tak prý můžete na vaření, štípání dříví, dolování, nebo kovotepectví. Zbytek informací už jen v rychlosti.

Nepřátele budete mimo jiné moci dorážet zabodnutím meče přímo do jejich hrudi. Ve hře se objeví něco jménem Dragon Shout (tlačítko R3 v případě DualShocku), což bude údajně působit trochu jako bullet time.

V herním univerzu se objeví městečko Riverwood. Radiant Story bude částečně inspirováno třetím Falloutem. Audiovizuální stránka hry má být naprostá špička (vítr si bude údajně pohrávat i s vodou).

Všechny schopnosti bude možné vyhnat až na úroveň 100, avšak nikdy nezískáte veškeré perky. Objevování draků není naskriptované. Když náhodou narazí na městečko, bude záležet jen na něm zda-li zaútočí, či nikoliv.

Každé větší město je unikátní. Haarfingar je prý největší obchodní přístav ve Skyrimu. Titul obsahuje rovněž meteorické roje, mraky hromadící se kolem hor a další zajímavé efekty "počasí".

Obnovená premiéra byla přisouzena ruinám Dwemeru. Jedno z měst v herním světě bude údajně inspirováno Dunmerem. Každá Severní frakce bude mít vlastní zástavu i barvy.

Ekonomický systém bude podstatně propracovanější. Pokud třeba v jednom městě zničíte klíčovou plodinu, lidé ji budou nuceni nakupovat v sousedství a ceny poletí nahoru.

Lučištníci budou moci během míření zadržet dech. To je sice bude stát staminu, ale zároveň budou mít větší šanci zasáhnout nepřátele.

V případě zraněného draka se výrazně znásobí šance, že spadne na zem. Konverzaci s NPC budete moci ukončit jednoduše tak, že odejdete. Ne všichni z nich totiž budou mít kompletní dialogové pozadí jako v Oblivionu. Tato výsada byla přiřčena pouze důležitým postavám.

Jednotlivé questy se mohou vzájemně ovlivňovat. Dokonce se může měnit i jejich zadání, když kupříkladu dokončíte úkol B před úkolem A. Tak jako tak vás ale zavedou do 120 originálních dungeonů, na nichž pracovalo 8 designerů.

Za upozornění na nové informace děkujeme Vivimu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama