Quentin Tarantino herního průmyslu opouští firmu, jíž sám zakládal.
Jeden z kvarteta zakladatelů současných Rockstar Games a jeden z nejvlivnějších vývojářů současnosti, Angličan Dan Houser, po pětadvaceti letech v branži z tohoto velkého vývojářského a distribučního domu odejde. Podle prohlášení mateřské společnosti Take-Two Interactive měl Dan od jara 2019 pracovní pauzu, přičemž k 11. březnu 2020 z Rockstaru odejde nadobro.
Dan Houser se narodil v roce 1974 v anglickém hlavním městě Londýně a vystudoval slavnou univerzitu v Oxfordu. V roce 1995 nastoupil jako testér do tehdejšího britského vydavatele BMG Interactive, pod něhož patřilo slavné studio DMA Design, autoři Lemmings či prvních dvou Grand Theft Auto. Nicméně se rychle etabloval a záhy začal hry vydávané BMG Interactive produkovat.
Když BMG Interactive odkoupila americká společnost Take-Two Interactive, Dan se spolu se svým bratrem Samem přesunuli za oceán do nově založené vývojářské a producentské firmy Rockstar Games v New Yorku, kde oba působili dodnes. Sam na pozici výkonného producenta a nyní i prezidenta, zatímco Dan nejdříve jako scénárista, poté kreativní ředitel a nakonec i jako viceprezident Rockstaru, který napsal příběhy do všech nejdůležitějších her Rockstaru za posledních dvacet let.
Prakticky všechny slavné hry řady Grand Theft Auto od datadisku Grand Theft Auto: London 1969 z roku 1999 až po Grand Theft Auto V z roku 2013 nesou Danův rukopis. Dan Houser díky své fantazii a nenapodobitelnému černému humoru, kdy si neváhal dělat legraci z kohokoliv a čehokoliv, patří mezi vůbec nejlepší herní scénáristy současnosti, ne-li není úplně tím nejlepším. Jeho odchodem Rockstar ztrácí svoji velkou hvězdu a trochu se obávám, že v jeho scenáristické genialitě ho tam nemá kdo nahradit.
Scénáře Bully (Canis Canes Edit) či Max Payne 3 jsou také z jeho pera, zatímco z poslední doby napsal příběhy i do dvojice westernovek Red Dead Redemption. A právě dvojka Red Dead Redemption z roku 2018 je jeho posledním vydaným titulem jako zaměstnance Rockstaru. Kam jeho kroky nyní povedou, jestli do jiného velkého studia (ty by se o takového fachmana jistě popraly), do nového vlastního soukromého, nebo úplně mimo obor, to se zatím neví, každopádně jeho bratr v Rockstaru nadále zůstává.
Je možné, že Dan byl po tolika velkých hrách notně unavený, protože si vzal dlouhou dovolenou po dokončení Red Dead Redemption 2. Práce v Rockstaru je velice časově i psychicky náročná, však není tajemstvím, že se na dokončování dvojky Red Dead Redemption v týmu kvarteta scénáristů, jež vedl právě Dan, několik týdnů za sebou pracovalo i přes 100 hodin týdně, což je 14 hodin každý den! A internet už žije tím, že se hráči bojí o kvalitu příběhu Grand Theft Auto VI, jež je zřejmě ve vývoji, protože hlavní autor všech řádně úchylných příběhů v této sérii se na ní již nepodílí.